Fitness Seller

Frank Yang deadlift while drinking alcohol

Jezus, waar haalt die het allemaal vandaan!:D Vet om te zien haha.

Heel sterk is ie. Check zelf maar.

Nee, niet echt heel sterk.

Even een voorbeeld: mijn trainingsmaat weegt 76 kilo en heeft een deadlift van 220 kg (ondertussen waarschijnlijk meer) en een maat van me die ook in dezelfde gym als ik traint, trekt 260 kg naar boven met een lichaamsgewicht van 83 kilo. Tuurlijk is dat sterk, maar niet bijzonder ofzo. Zeker niet bijzonder genoeg om zoveel aandacht te krijgen voor een dergelijk filmpje als dat van Frank Yang.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: wwe
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

meer frank yang

wat een randdebiel.

wahahaha wat een baass had m wel eens gezien ja trololol

Beetje attention wh*re puberfilmpjes, maar je kan bijna niet anders dan onder de indruk zijn van het feit dat hij viool en piano goed onder de knie heeft en tegelijkertijd kracht en snelheid weet te combineren. Moet toch wat discipline gekost hebben om te bereiken.

• Topic Starter Topic Starter
Beetje attention wh*re puberfilmpjes, maar je kan bijna niet anders dan onder de indruk zijn van het feit dat hij viool en piano goed onder de knie heeft en tegelijkertijd kracht en snelheid weet te combineren. Moet toch wat discipline gekost hebben om te bereiken.

Frank is god

wrm ga je naakt deadliften

zodat hij zn ballen naar binnen deadlift

Chinaboy is seeking attention.

Hij zal maar in je gym trainen.. ;)

Wel sterk gastje verder!

haters be hatin, die gast heeft betere krachtstats dan 90% van DBB.

Haha wtf...mong**l eerste klas maar voor een ecto van nog geen 70kg is hij idd wel ****ing sterk.

attention wh*re

Nee, niet echt heel sterk.

Even een voorbeeld: mijn trainingsmaat weegt 76 kilo en heeft een deadlift van 220 kg (ondertussen waarschijnlijk meer) en een maat van me die ook in dezelfde gym als ik traint, trekt 260 kg naar boven met een lichaamsgewicht van 83 kilo. Tuurlijk is dat sterk, maar niet bijzonder ofzo. Zeker niet bijzonder genoeg om zoveel aandacht te krijgen voor een dergelijk filmpje als dat van Frank Yang.

Dus omdat jij een paar sterkere kerels kent is Frank opeens niet zo uitzonderlijk sterk meer? Wil wel eens per 100 willekeurig geselecteerde mensen op straat het beter doen dan hem... denk wel dat hij uitzonderlijk sterk is. Vind hem trouwens -hoewel hij niet buff is- ook een nette fysiek hebben.

Terug
Naar boven