Fitness Seller

Freak of the month

  • Topic starter Guest
  • Startdatum
  • Reacties 40
  • Weergaven 4K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
[Link niet meer beschikbaar]

:D
 
damn, die zit aan de speed denk ik

of toch zeker aan een goede préwo :D
 
Freak is n understatement :/
 
Tering ff met 58 kilo hammercurlen :eek:
 
mooi voor de motivatie.
 
hmm 100-125 heavy ass pounds hammer curlen,heb een vermoeden dat het lege db's zijn kevin levrone alternate curlde met 100's en david henry 120 hammer curl met veel cheat zelfs dex kon het niet geloven;deze onbekende jochie zonder enige cheat swing beweging 125! hammer curlen hmm

ik zeg ofwel fake pounds ofwel abnormale strenght!
 
Wow freaky...
 
hmm 100-125 heavy ass pounds hammer curlen,heb een vermoeden dat het lege db's zijn kevin levrone alternate curlde met 100's en david henry 120 hammer curl met veel cheat zelfs dex kon het niet geloven;deze onbekende jochie zonder enige cheat swing beweging 125! hammer curlen hmm

ik zeg ofwel fake pounds ofwel abnormale strenght!

dan moet je toch egt btr kijken. hij doet halve reps en gebruikt ze schouders heel veel bij die 125's en 100's ook wel
 
dan moet je toch egt btr kijken. hij doet halve reps en gebruikt ze schouders heel veel bij die 125's en 100's ook wel

mee eens maar hij cheat niet of leunt achteruit ,als het echt is heel nice dan,ja in Amerika weet je echt nooit


respect maar dan:)
 
waarom freak?

respect voor hem, hij ziet er geweldig uit.
 
lekker brute muziek bij de laatste filmpjes:D
 
waarom freak?

respect voor hem, hij ziet er geweldig uit.

@ Critmonster Freak in een positieve zin natuurlijk, jonge is een beest en oogt nog redelijk jong ook.

Die eerste gozer is echt een beast.., mind-set is the key :rolleyes:
 
hmm 100-125 heavy ass pounds hammer curlen,heb een vermoeden dat het lege db's zijn kevin levrone alternate curlde met 100's en david henry 120 hammer curl met veel cheat zelfs dex kon het niet geloven;deze onbekende jochie zonder enige cheat swing beweging 125! hammer curlen hmm

ik zeg ofwel fake pounds ofwel abnormale strenght!

Nja, denk wel dat ze gewoon echt zijn hoor. Die gast is gewoon best sterk in zn armen. En met enige cheat is hammercurlen met 60kg best nog wel te doen hoor. Vraag MikeDiesel maar eens. Die curlt ook met gemak met 50 a 60kg als ie daar zin in heeft.
 
Mooi filmpje man, ik zit hier met een lichtelijke kater achter de pc maar deze shizzle geeft me m'n ballen terug. Meteen weer goed eten vandaag.
 
hoe heet dat nummer dat begint bij het filmpje van frankie paulk?
 
curlen aan het squatrek.. heb niet verder gekeken
 
Stemm - Face the Pain

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

curlen aan het squatrek.. heb niet verder gekeken

xD
 
Back
Naar boven