MuscleMeat

Freaky Legs wtf

bwah gewoonweg lelijk, ik zou er alles behalve trots op zijn op zo een soort benen, volgens mij kan die gast nog niet eens 1km lopen....

En vele viinden dit hier mooi,??? waar is het esthetische tjonge, en dit is echt niet natural te halen, ale....

geef mij maar gespierde benen in proportie

is dat werkelijk waar wong hong'ie ?

cb21.jpg

zijn hoofd btw, haha

cb9.jpg

pr!tcorr3tor zei:
bwah gewoonweg lelijk, ik zou er alles behalve trots op zijn op zo een soort benen, volgens mij kan die gast nog niet eens 1km lopen....

En vele viinden dit hier mooi,??? waar is het esthetische tjonge, en dit is echt niet natural te halen, ale....

Dan ga jij toch lekker voor een "esthetische" look en laat je anderen lekker in hun waarde. Je doet trouwens net of jij ook zulke benen zou kunnen krijgen als je dat wilde. :rolleyes: En nee, dit is niet naturel, maar wie heeft dat dan gezegd?

haha woow ze zijn idd extreem bruut van uit die hoek:D
normaal ook wel natuurlijk.

pr!tcorr3tor zei:

Hij moet toch geen 1km lopen, als je bodbuilder bent ben je geen loper ofzo he. Ik vind zo benen echt sjiek. Hehe nee dat is niet natuurlijk te halen, dat heeft hier niemand ook ooit gezegt :D

Waarom is iedereen verbaasd? De hoek waaronder je spier bekijkt maakt of breek het shot. Daar kunnen velen die hier hun foto's posten nog eens van leren als ik in de gallery kijkt.

Synthol? Denk na! Je kunt je eigen quads ook losschudden en dan gebeurd precies hetzelfde, zij het in mindere maten.

'tzijn gewoon pro benen vanuit een hoek waaruit je ze zelden ziet, als Ronnie dit doen krijg je dezelfde impressie.

Marky zei:
Waarom is iedereen verbaasd? De hoek waaronder je spier bekijkt maakt of breek het shot. Daar kunnen velen die hier hun foto's posten nog eens van leren als ik in de gallery kijkt.

Die gast z'n quads zijn gewoon bruut. Bekijk de andere foto's maar eens. Ronnie's benen zien er toch anders uit.

pr!tcorr3tor zei:

ieuwwww...haha

Kennen jullie Hammerhead nog?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven