MuscleMeat

Fritske's begin (mot ergens beginnen nie dan)

• Topic Starter Topic Starter
1234

Laatst bewerkt:
Te grote benen , totaal uit verhouding , stop met benen trainen voor ongeveer 2 jaar.
natty?

1234

Laatst bewerkt:
Niet zo happen kerel.

En ga je benen trainen.

Geen relaxed forum dit.. Mensen worden als ze nieuw zijn alleen maar afgezeken.. Je zou mensen juist moeten helpen.. Never mind, ik kom misschien wel n keer met een log als ik wat meer ervaring heb en mensen me niet meer voor de gek gaan houden

Geen relaxed forum dit.. Mensen worden als ze nieuw zijn alleen maar afgezeken.. Je zou mensen juist moeten helpen.. Never mind, ik kom misschien wel n keer met een log als ik wat meer ervaring heb en mensen me niet meer voor de gek gaan houden
Dude,
Je begint al met een accent te typen ( what the ****)
Daarna ga je vertellen over je o zo grote benen die uit verhouding zou moeten zijn.

Vervolgens heb je creapure en no explode besteld , wat dacht je toen?
Heb meer het gevoel dat je ons aan het trollen bent maar dat is mijn gedachten :o

EDIT: rofl je hebt al je post verwijderd, mensen proberen je duidelijk te maken hoe de verhoudingen er echt uit zien , je kan makkelijk noob gains maken, geen paniek om die benen gewoon keihard mee nemen met compunds.

Laatst bewerkt:
Heeft niet echt zin om je posts te verwijderen als mensen je al gequote hebben he. Ik kan ze nog steeds lezen :o

Weer een fototopic gemist. :(

+1

Mensen rellen te snel.

Goed topic :thumbs:

Terug
Naar boven