MuscleMeat

Fritzl krijgt 200 liefdesbrieven van aandachtsh**ren

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
Het Oostenrijkse keldermonster Josef Fritzl heeft in de gevangenis al 200 liefdesbrieven ontvangen waarin vrouwen zich aan hem aanbieden. De briefschrijfsters vinden dat Fritzl "verkeerd begrepen is" en "een goed hart heeft".

"Slechte pad"
In veel van de brieven zeggen de bewonderaarsters - die overigens uit heel de wereld schrijven - dat ze geloven dat Fritzl zijn dochter Elisabeth 24 jaar lang in een kelder opsloot "om ervoor te zorgen dat ze niet het slechte pad op zou gaan" en "zo niet in aanraking kwam met drugs en drank".

"Vreugde van het moederschap"
Ook iets wat vaak terugkomt: Fritzl verwekte zeven kinderen bij zijn dochter om "haar de vreugde van het moederschap" te leren kennen.

Historiek van een gruwel
Fritzl werd op 27 april 2008 op 73-jarige leeftijd in zijn woonplaats Amstetten opgepakt. Hij bekende zijn dochter Elisabeth sinds haar elfde te hebben misbruikt. Sinds augustus 1984, toen ze 18 was, had hij haar in een kelder onder zijn huis gevangen gehouden.

Uit het misbruik werden zeven kinderen geboren, die nu tussen de 5 en 19 jaar oud zijn. Drie van hen - Lisa, Monika en Alexander - werden door Josef Fritzl en zijn vrouw Rosemarie opgevoed. Eén kind (Michael, de helft van een tweeling) overleed enkele dagen na de geboorte. Het lijkje van Michael werd door Fritzl verbrand in een oven.

De andere drie kinderen (Kerstin, Stefan en Felix) bleven met de moeder gevangen in de kelder. Zij kwamen nooit naar buiten en gingen niet naar school, de buitenwereld kenden ze alleen van de televisie. Met zijn vrouw Rosemarie heeft Fritzl ook zeven kinderen. (mvl)

http://hln.be/hln/nl/2522/Incestsch...zl-kreeg-al-meer-dan-200-liefdesbrieven.dhtml

200 op de 4 miljard (?) valt nog mee.

haha wat moeten dat wel niet voor mensen met een sick**** mind zijn zeg :thumbdown:

Te gek voor woorden...

Sick shit... maar ja .. that's the world..

Spanning doet heel wat met een vrouw:rolleyes:

Zijn eigen dochter..
Jezus man..

Women all over the world lost.

leave Fritzzzzl alone !!!

Fritzl is natuurlijk wel een echte man en blijkbaar vallen vrouwen daarvoor. (had het daarom ook aan dat topic toegevoegd http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/wordt-terug-echte-man-168140/index2.html )

Kijk maar:
1. je geest werkt simpel. In tegenstelling tot het vrouwelijke brein, gevuld met angsten over haar kapsel, lichaam, gezondheid, kleding, schoenen, coïtusleven. Ook over haar multitasks als mama, carrière of gezin, ligt ze wakker. Jij dient slechts aan de belangrijke dingen des levens te denken: coïtus, bier en voetbal.

--> er is een boven leven en beneden en die moet je niet multitasken, eerst je vrouw het huis boven laten poetsen, dan dochter beneden nemen. En denken over kapsel en kleding, waarom zou hij, het is toch maar binnen kamers, gewoon nooit naar buiten laten je vrouw, lekker simpel

2. Je neemt eigen beslissingen. Je moet niet overleggen met vriendinnen of een horoscoop consulteren.

--> als jij zegt dat de tijd rijp is dat de zoon van je dochter in de oven verbrand moet worden dan ga je dat natuurlijk niet eerst in de groep gooien.

4. Je verpest de badkamer niet met beautyspulletjes en zalfjes om er beter uit te zien. Een retroseksueelneemt enkel een douche, scheert zich en is de deur uit.

--> alsof daar plaats voor is in die kelder.

Hoe behandel je een vrouw?

1. Op een date betaal je, zelfs als zij aandringt. Betaal cash, 'retrocoïtusuals' gebruiken geen kredietkaarten.

--> Fritzl nam met elke date in de kelder zelf boodschappen mee

3. Je kookt enkel simpele gerechten. Een omeletje of een spaghetti bolognese kunnen nog net. Het fornuis is haar terrein. Bij speciale gelegenheden duik je in de potten, en dan maak je er je werk van met mannelijke precisie en flair.

--> Fritzl gaat niet uitgebreid lopen koken in de mini kelder keuken en verder is het haar kelder en moest zij maar koken.

4. Vrouwen praten graag en wees er hen dankbaar voor. Tracht haar niet te stoppen. Uiteindelijk hoef je niet echt te luisteren. Een knikje af en toe, liefst om de 90 seconden, een frons, een glimlach waar nodig, zijn ruim voldoende.

--> laat maar lullen in die kelder de muren zijn toch geluidsdicht

5. Natuurlijk wil je graag coïtus. Mooie woordjes als 'ik hou van je' doe je voor de daad, niet erna.

--> ze lag toch aan de ketting. En de liefde tussen vader en dochter is toch vanzelfsprekend, dat uiten echte mannen niet zo duidelijk.

6. Al wil zij meer, jij niet. Geef haar niet de indruk dat je in een relatie stapt. Laat ze woorden vallen als 'trouwen', 'kinderen', 'ontmoet mijn ouders': maak je uit de voeten.

-->ontmoet mijn ouders is in zijn geval simpel toch? En als ze meer wil dan was de ketting te lang. Als hij het echt niet meer zag zitten maakte hij zich uit de voeten voor een massage in Tailand.

7. Niemand komt voor een live voetbalmatch op tv. Of ze moet wel bijzonder zijn. En dan nog, later op de avond zijn er sport-samenvattingen te bekijken.

--> de TV staat boven en zij loopt toch niet weg uit de kelder

En wat krijg je dan als echte man, 200 brieven. Ik heb er nog nooit zoveel gehad? Ik ben te liev en dacht in mijn domheid dat het om respect en gelijkwaardigheid ging.

*gaat kelder verbouwen, vrouw neerhoeken zoals een echte man betaamd, zwanger maken om ze het moederschap te gunnen, vrouwen houden hiervan blijkbaar en vrouwen buiten raken toch alleenmaar aan de drug en drank, dat ishet zwakke geslacht nu eenmaal*

Nu serieus:
Welke DBB vrouw kan mij eens uitleggen wat dat toch is met macht,status, vernedering, seksueelmisbruik, sadisme..... Ik maar denken dat respect en gelijkwaardigheid gewaardeerd werden. Is het toch een kwestie van nostalgische gevoelens naar tijden dat jullie aan je haren door een neanderthaler als buit de grot ingesleept werden?

Laatst bewerkt:
Je hebt altijd vrouwen die verkeerde mannen verafgoden. Waarschijnlijk van die dungeon-achtige bdsm sletjes.

Terug
Naar boven