XXL Nutrition

Frontload

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
11
Hallo allemaal....

Je leest zo nu en dan dat mensen een frontload nemen aan het begin van de kuur om hun gear eerder te laten inkicken.

Dit gebeurt meestal door middel van het zetten van een dubbele dosis AS tenopzichte van de rest van de kuur.

Bijvoorbeel bij een kuur waar men 250 mpg Test per week gaat zetten zet men dan de eerste of de eerste twee weken 500 mg Test.

Nu zou de Test eerder moeten inslaan naar zeggen.

Maar wat nou als men een kuur van 500 mg test per week neemt?
Dan slaat ie tog al eerder in als normaal zou je dan zeggen.
Dus waarom dan 1 gram test nemen als frontload?Om nog eerder in te slaan?
Dan zou je tog in feite altijd een frontload van 1000 mg kunnen zetten of zie ik het nou verkeerd?

Ben benieuwd naar jullie kijk hier op.

Groeten M.

Laatst bewerkt:
De acceptatie van je lichaam wordt naarmate je meer kuurt steeds makkelijker terwijl de geveoligheid voor de werkzame stof afneemt. Je lichaam 'kent' de stof na een paar kuren en dan blijkt ineens dat je de truc niet meer kunt uithalen. Met andere woorden: Je hebt meer nodi om hetzelfde 'start'-effect te bereiken.

Daarom groei je naarmate je vaker kuurt toe naar iets hogere hoeveelheden.
Het is dus raadzaam om niet de hele tijd of met korte tussenpozes te kuren want je lichaam reageert niet meer voldoende op normale hoeveelheden terwijl er aan de andere kant wel bijwerkingen kunnen gaan optreden.

Ik hou daarom altijd een minimum aantal maanden tussen elke kuur aan en gebruik het liefst wat andere basismiddelen dan de kuur ervoor.

Als je elke week met vaste tussenpozen Test injecteerd zeg 500mg dan bouwt de stof in je lichaam op tot een op een gegeven moment constante waarde (2-3 weken met test e). Als je een frontload neemt heb je eerder deze bloedwaarde dat is het hele eieren eten.

Maar is 1 simpele vraag die ik nog heb: wat is het nut om je gear eerder te laten inkicken?

ik ga met hardgainers mee; volgens mij is het nut van frontloaden om eerder een steady state te bereiken,

en dat ie eerder inkickt....dat kan ik met jouw voorbeeld ook niet echt bedenken Infinty, overigens een goeie vraag!

@Glenn; liever 8 weken knallen dan 4 weken knallen of niet dan?

Liever 12 maanden knallen...:D

• Topic Starter Topic Starter
Hardgainers en DBC.
Ik snap jullie verhaaltje wel maar jullie mijn vraag niet helemaal volgens mij;)
tuurlijk is het zo dat de gear eerder inkickt dat weet ik wel maar dat was niet mijn vraag.

En Loo je hebt gelijk wat de vraag van Glenn GX betreft:)

Jij maakt er een moeilijk verhaal van,bro....

Tuurlijk kan je altijd 1000mg test zetten maar als het niet nodig is doe je het niet en als je met nog hogere hoeveelheden gaat werken moet je dus nog meer nemen als je wil FRONTLOADEN naar de waardes die je de rest van je kuur wil hebben....want daar gaat het om,zo snel mogelijk naar de waardes gaan die je wilt hebben en niet daaronder of daarboven want je wil je waardes snel stabiel hebben.

Testo zei:
Jij maakt er een moeilijk verhaal van,bro....

Tuurlijk kan je altijd 1000mg test zetten maar als het niet nodig is doe je het niet en als je met nog hogere hoeveelheden gaat werken moet je dus nog meer nemen als je wil FRONTLOADEN naar de waardes die je de rest van je kuur wil hebben....want daar gaat het om,zo snel mogelijk naar de waardes gaan die je wilt hebben en niet daaronder of daarboven want je wil je waardes snel stabiel hebben.

Ok ouwe dat is duidelijk:)

Wat voor frontload zet jij eigenlijk? 3 vials per keer?:D

Infinity zei:
Ok ouwe dat is duidelijk:)

Wat voor frontload zet jij eigenlijk? 3 vials per keer?:D

Testo zet eerst een frontload, en besluit daarna nog een stuk of 100 frontloads te zetten, zo weet ie zeker dat ie niks te kort komt

Testo zet een frontload van 3 maanden en daarna een dik jaar kuuren.En om zeker te zijn herhaal je dit.

Hahahaha....ik doe dus maar ff niet aan frontloaden aangezien ik voorstander ben van kickstarten(orals) en 4000mg testo in de week me net iets te gortig is...:D

DBC needs a little love...

Vertel het is ouwe....wat zit je dwars?:D

Dat ik godver morgen naar een k*tlokatie moet. Maar daar hebben we het hier niet over, slaap lekker allemaal! :hello:

Ik leef met je mee hoor.:wave2:

Slaap lekka,ouwe.:wave: :wave: :wave:

weltrusten lieve kijkbuiskinderen

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Testo zei:
Hahahaha....ik doe dus maar ff niet aan frontloaden aangezien ik voorstander ben van kickstarten(orals) en 4000mg testo in de week me net iets te gortig is...:D
let's talk again in............ let's say 2 years? :D:D:D

Terug
Naar boven