- Waardering
- 129
Iemand hier bekend met het supplement fruitflow? Ik kwam het tegen in een interview met Tom Dumoulin en heb hier wat over gegoogeld. Het is een product ontwikkeld en gepatenteerd door DSM. Het is wetenschappelijk bewezen dat het gezondheids bevorderende eigenschappen heeft met name voor de bloeddruk en voor het cholesterol.
Toen ik het zelf wilde bestellen, kwam ik het op de nederlandse sites nergens tegen, enkel in een gelletje op een site voor wielrenvoeding en dergelijke.
Nu heb ik het wel in het buitenland kunnen vinden onder de naam optiflow en besteld.
Gezien de gezonheidsbevorderende effecten denk ik dat het zeker een meerwaarde kan zijn in de bb wereld.
Toen ik het zelf wilde bestellen, kwam ik het op de nederlandse sites nergens tegen, enkel in een gelletje op een site voor wielrenvoeding en dergelijke.
Nu heb ik het wel in het buitenland kunnen vinden onder de naam optiflow en besteld.
Gezien de gezonheidsbevorderende effecten denk ik dat het zeker een meerwaarde kan zijn in de bb wereld.