AndroidHealthClinic

Frustratie, relatie- en sociale problemen als motivator

Kill them with succes and burry them with a smile. Het leven is een b*ch, laat dit een les zijn, en leer van je fouten. Maar vergeet niet, pak haar terug. Pak haar viezer terug.

Kill them with succes and burry them with a smile. Het leven is een b*ch, laat dit een les zijn, en leer van je fouten. Maar vergeet niet, pak haar terug. Pak haar viezer terug.

LOL Gefrusteerde loser nog even en je rijd met je kinderen het water in zeker

Terugpakken nooit doen! Zo verlaag je jezelf tot een nog veel lager niveau. En het kan je nog meer problemen geven. Niet doen dus!!

Leer van je fouten en maak ze niet nog eens.

Terugpakken nooit doen! Zo verlaag je jezelf tot een nog veel lager niveau. En het kan je nog meer problemen geven. Niet doen dus!!

Leer van je fouten en maak ze niet nog eens.

Dit. Iemand terug pakken bereik je, uiteindeijk, helemaal niks mee.

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Was 6 kilo afgevallen door geen honger en liefdesverdriet en shit. Ben toen gaan trainen, 10 kilo aangekomen in 7 maanden. Nog steeds niet waar ik wil zijn, maar ondertussen een six pack (weet ik skinny guys with six packs bla bla bla). Ongeveer 1 maand geleden mijn ex weer gesproken sinds 4 maanden ruzie en niet gepraat. Foto's laten zien, haar opgetild en gisteren met haar in bed beland. Zo zie je, je verwerkt je verdriet en agressie in de gym, zoals ik ook deed. En ongeveer 8 maanden later, lig ik weer met haar in hetzelfde bed. Kop op man! Ga trainen als een beest, en de dames zijn niet meer van je af te slaan.

• Topic Starter Topic Starter
So far, so good! Keer 'k*twij*' roepen aan het eind van een set geeft me in ieder geval één extra rep. Ik ga gewoon knallen en verder.

you know what the say: Breakups create Bodybuilders!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Loser? Wie ben jij om mij een loser te noemen? Dat mag je wel in me gezicht komen zeggen los gedraaide internet heldje.

1365379308874.jpg

Geen ruzie maken! Daar gaat het nou net om! ;)

Trainen gaat lekker, eten ook. Anderhalve kilo aangekomen in 3 weken en train lekker, luister en lees veel. De opgekropte en ongecontroleerde agressie is er al een heel eind uit.
Binnenkort maar eens wat gerichtere vragen en wat meer op het BB aspect ingaan.

Thanks voor alle suggesties, opmerkingen en getroll. Die 'therapy' meme is goud!

Mijn situatie is totaal niet hetzelfde maar toen ik klaar was met mijn ex ben ik ook meer gaan trainen, keihard trainen goed eten en research doen. Mijn motivatie erachter was : hopen dat ik haar nog een keer toevallig tegen het lijf loop en dat ze ziet hoe goed het gaat met mij en hoeveel shit ik heb bereikt zonder die t**f. Dit was 2 jaar terug, en ben haar nog steeds niet tegengekomen... Maar ik wacht nog steeds op die dag. Dit is 1 van de dingen die mij ook nog elke dag motiveert, ik zie dit niet als verwerking maar meer als een hulpmiddel. :thumbup::D

chillcat345, ik denk er ook zo over! In ieder geval niet mezelf ook nog verwaarlozen of in de problemen komen door haar. Het heet niet voor niks ex. Exit. Mijn grootste les is, zelfverzekerder worden en numero uno op een voetstuk in plaats van je vrouw. Dat is uiteindelijk voor beiden beter.

Als je nou alleen dat dikgedrukte had gezegt klonk het nog intelligent...

OT: Ik ben ook begonnen nadat ik er achter kwam dat mn ex vreemd ging en ik direct de relatie verbrak. Was een hele goede "therapie" voor mij! :D

chillcat345, ik denk er ook zo over! In ieder geval niet mezelf ook nog verwaarlozen of in de problemen komen door haar. Het heet niet voor niks ex. Exit. Mijn grootste les is, zelfverzekerder worden en numero uno op een voetstuk in plaats van je vrouw. Dat is uiteindelijk voor beiden beter.

Yes! Houd dat gevoel vol. Denk maar zo, je hebt nu niemand meer die je limiteerd en grenzen stelt. De enige grenzen maak je zelf. Hierdoor kan je oneindig groeien en je zelf tot een beter persoon ontwikkelen. Dat is de beste manier van payback, en zo ga je gewoon het leven door. Vallen en weer opstaan, en na een tijdje kan je jezelf elke keer weer opvangen. Ik ben ook maar een 19 jarige snotneus en kom net om het hoekje kijken maar zo denk ik er over. En de ervaringen die ik heb deel ik graag en al helemaal als ik een ander hiermee kan helpen! Good luck met herstellen en expanden. :D

helaas ken ik eenzelfde verhaal als ts heeft maar al te goed. het kan echt, ons rechtssysteem is gebaseerd op het alimentatie geven aan de vrouw, laat staan als er over kids gepraat zou worden.
genoeg met de klaagzang. nu heb je de tijd om los te gaan met trainen en eten.

succes

mijn moeder wil alleen maar voor me zorgen, of ik er nou woon of niet.
gebruik dat in je voordeel en vreet je groot en train je strak. nu kan het...

Jeroen, ik kan nu 3 maanden bij ma op zolder en die borden warme eten iedere avond gaan er goed in! :)

Chillchat, hou dat vol die wijze praatjes! Ik was een losgeslagen idioot tot mijn 25e, geen spijt van, maar beter op tijd goede houding aannemen!

Terug
Naar boven