Eatandgain
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 81kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kill them with succes and burry them with a smile. Het leven is een b*ch, laat dit een les zijn, en leer van je fouten. Maar vergeet niet, pak haar terug. Pak haar viezer terug.
LOL Gefrusteerde loser nog even en je rijd met je kinderen het water in zeker
Kill them with succes and burry them with a smile. Het leven is een b*ch, laat dit een les zijn, en leer van je fouten. Maar vergeet niet, pak haar terug. Pak haar viezer terug.
Terugpakken nooit doen! Zo verlaag je jezelf tot een nog veel lager niveau. En het kan je nog meer problemen geven. Niet doen dus!!
Leer van je fouten en maak ze niet nog eens.
you know what the say: Breakups create Bodybuilders!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Loser? Wie ben jij om mij een loser te noemen? Dat mag je wel in me gezicht komen zeggen los gedraaide internet heldje.

chillcat345, ik denk er ook zo over! In ieder geval niet mezelf ook nog verwaarlozen of in de problemen komen door haar. Het heet niet voor niks ex. Exit. Mijn grootste les is, zelfverzekerder worden en numero uno op een voetstuk in plaats van je vrouw. Dat is uiteindelijk voor beiden beter.