AndroidHealthClinic

full body 3x per week.

no time left

Advanced Bodybuilder
Waardering
70
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
A
Bench press
deadlift
M P
Skull crushers
bb curl

B
squat
calf raises
Bench press incl. (light)
Bor+ bb shrug
side rear raises

C
deadlift
benchpress
chins
mp
skull crushers
bb curls

lijkt dit iets of waardeloos?

trainingsdagen; dinsdag vrijdag zondag

Ik zou er zelf nooit zo 'veel' isolatie in doen, maar lijkt mee een prima schema. Misschien één van de twee keren bankdrukken vervangen dor schuin bankdrukken of dumbbells drukken ofzo. Oja en ik zou liever twee keer squatten dan twee keer deadiften, evt. een variant.

Ziet er op zich keurig uit hoor, veel losse isolatie oefeningen, zou persoonlijk meer compound oefeningen doen oftewel samengesteld bij een full body training. Dit omdat je daar meer spiergroepen mee aanspreekt.

V.B: Militairy press, Dumbbell press(borst), bent over row(rug).

Succes

• Topic Starter Topic Starter
Alle grote isolaties zitten er in, qua isolatie valt het nog mee mischien side rear raises die er iets te veel aan zijn?

Ik vind dat ook wel meevallen, elke keer heeft hij gewoon 3 compound oefeningen. Wat zijn de sets+reps?

wat zou het beste zijn 4x8 of 3x10?

Sets en reps kun je ook afwisselen... over die isolatie; je kan ipv die curls en skullcr. ook elke training een row pakken.. en chestdips bv.

Sets en reps kun je ook afwisselen... over die isolatie; je kan ipv die curls en skullcr. ook elke training een row pakken.. en chestdips bv.

ja dacht ik ook al aan maar ik mijn armen herstellen stukken sneller dan mijn lats en zit al met een 'zware' rug compound in elk schema.

Volgens mij is het voor de rest wel een prima schema, lekker basis. Doe ik zelf ook het grootste deel van het jaar.

Terug
Naar boven