iamarmor
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m80
Hallo,
Ik heb net een nieuw fullbody-schema opgesteld en ben benieuwd wat jullie er van vinden. Opmerkingen en verbeteringen zijn altijd welkom!
Workout A
Squat 3×5
One arm dumbbell row 3x8
Bench Press 3×5
lat pulldown wide grip 3x8
Ez bar concentration curl 3x8
Dumbbell calf raise 3x8
Workout B
Squat 3×5
Military Press 3×5
Lat pull down (supinated grip) 3×5
Flat dumbbell bench press 2×8
Hyperextension 3x8
Cable overhead triceps extension 3x8
Heb geen mogelijkheid tot deadliften in de sportschool maar zodra ik al het materiaal voor mijn homegym bijeen heb zal daar verandering in komen en kan ik lat pulldown en dumbbell row vervangen door deadlift en lat pulldown (supinated grip) door barbell row.
Alvast bedankt voor de feedback!
Ik heb net een nieuw fullbody-schema opgesteld en ben benieuwd wat jullie er van vinden. Opmerkingen en verbeteringen zijn altijd welkom!
Workout A
Squat 3×5
One arm dumbbell row 3x8
Bench Press 3×5
lat pulldown wide grip 3x8
Ez bar concentration curl 3x8
Dumbbell calf raise 3x8
Workout B
Squat 3×5
Military Press 3×5
Lat pull down (supinated grip) 3×5
Flat dumbbell bench press 2×8
Hyperextension 3x8
Cable overhead triceps extension 3x8
Heb geen mogelijkheid tot deadliften in de sportschool maar zodra ik al het materiaal voor mijn homegym bijeen heb zal daar verandering in komen en kan ik lat pulldown en dumbbell row vervangen door deadlift en lat pulldown (supinated grip) door barbell row.
Alvast bedankt voor de feedback!
Laatst bewerkt:

Maar ik moet wel zeggen, de 3 indirecte oefeningen die je opsomt doe je op 2 verschillende dagen. En de tweede dag doe je military press en (inclined) bench press EN triceps extensions, terwijl je op dag 1 enkel die bench press hebt. Lijkt me wat onevenwichtig.