MuscleMeat

Full Body: we gaan ervoor..!!

• Topic Starter Topic Starter
ready, set, go!

ain´t nothing to it but to do it.

Is traditie in de logsectie dat er eerst 3 pagina´s volgelult wordt voordat er een training gepost wordt, vandaar.

Dank Loo! Ja ach..dat lullen heeft ook zn charme he. In jouw logje houden we het wel serieus...;)

Met 2 handen schijven aan de bovenkant liften die al dan niet vastzitten aan een stok noemen ze in de Gripsport pinchen. Ik ben zelf tot 70kg gekomen op die manier.
Je hebt een goede grip.:D

Wtf..weet echt niet waar je het over hebt:) Pinchen? Uit filmpje ofzo..dat ben ik namelijk niet. Prima communicatie dit!

Om toch even inhoudelijk te reageren, grip is idd prima. Nooit last van glippende handen..althans tot nu toe niet.

Dank Loo! Ja ach..dat lullen heeft ook zn charme he. In jouw logje houden we het wel serieus...;)

Wtf..weet echt niet waar je het over hebt:) Pinchen? Uit filmpje ofzo..dat ben ik namelijk niet. Prima communicatie dit!

Om toch even inhoudelijk te reageren, grip is idd prima. Nooit last van glippende handen..althans tot nu toe niet.

:roflol:We komen er wel uit; klopt het is het filmpje uit post #7. Je bent goed bezig.:D

Slechte stats, k*tfysiek, k*tmentaliteit.

J/K, Ik zal je in de gaten houden, succes!

Slechte stats, k*tfysiek, k*tmentaliteit.

J/K, Ik zal je in de gaten houden, succes!

Wat om aan te werken dus;)

Goed, training van vanochtend. Dat viel even dik tegen. Weinig energie, geen goed voedsel. Na één steje squaten zelfs een Balisto moeten halen. Niet supertevreden ofzo. Het voelde lekker maar merk dat ik duidelijk moet wennen hieraan. Meer reps en het is supervermoeiend. Zweten als een otter. Heb relatief rustig aan gedaan om pijntje te verkomen.

Apart om te zien dat je eigen stats zomaar niks meer waard zijn als je het net iets anders aanpakt. Maar goed..GROEIEN!

Ok, cut the crap.

Squats
Opwarmen..
10x80 ( geen energie..dus same shit )
10x80
10x80

Incline bench
10x60
10x70
10x75

Pendlay rows
10x60
10x65
10x70

CCBP
10x75
10x75
10x70

Barbell curl
10x40
10x40
10x40

Shrugs ( smith )
10x..
10x...
10x..

Volgende keer eerst shrugs doen en daarna curlen. Goede tip. Andersom voelde ook niet lekker. Je biceps die helemaal oprekt bij het shruggen...

Op naar de volgende...donderdag of vrijdag!!

Heb altijd veel respect voor mensen die full body knallen :p Vraag mij af waar ze de energie halen :p

Meer eten, athans dat probeer ik nu

Ik vraag me juist af waar de energie naartoe gaat als sommige kapot gaan op kickbacks en curlzz

Training 3

Merk zeer duidelijk dat ik nog niet echt vol kan gaan. Lichaam sputtert tegen bij al die bloedsomloop. Het voelt wel goed, ga er dus ook mee door.

Verwacht volgende week al wat progressie. Sterker nog, die ga ik maken.

Front squat ( beetje last van rug, tijdje niet gedaan )
12x75
12x80
12x80

C&P ( techniek sleutelen )

12x35
12x40
12x40

Chinnen

12xbw
..
..

Dippen

12xbw + 15
12xbw + 20
12xbw + 20

French press ( BB )
12x40
12x45
12x45

ATW

Schijf van 20 en draaien maar heel vaak etc.

Waarom verander je van oefeingen als ik vragen mag?

Ben nu even druk, vanavond of morgen een update!

Gaat iig goed:)

Zozo is je frontsquat beter dan je backsquat?

Usernamed impo heef wel gelijk toppertje ik volg je log ook maar zie wel heel weinig trainingen?

Je schema is niet eens precies hetzelfde man, tis gewoon toeval, ga huilen.

tja , een hoop gelul hier , maar waar het om gaat ????

Sorry, misschien is het al gevraagd, maar waarom was je eerste FB poging "mislukt" ?

al meer dan een maand niet meer getraind ... are you dead man?

Ik had hoge verwachtingen van dit log maar helaas :(

Dood is ie zeker niet, hij nam vanmorgen nog de moeite om in mijn log te komen klagen dat ik mijn schema onrechtmatig had verkregen, na enig speurwerk kwam ik erachter dat hij dacht dat ik zijn schema had gejat.

Dood is ie zeker niet, hij nam vanmorgen nog de moeite om in mijn log te komen klagen dat ik mijn schema onrechtmatig had verkregen, na enig speurwerk kwam ik erachter dat hij dacht dat ik zijn schema had gejat.
Lol, ipv te b**chen kan ie beter zijn log up to date houden.

Terug
Naar boven