Fitness Seller

Full body workout

Timvitesse

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
89kg
Hallo,

Ik train nou al zo 2 maanden ik train met een 3 daags split schema.
Maar aangezien ik aardig wat vet heb is het dan verstandiger om een full body workout te doen om zo meer vet te verbranden tijdens het trainen? Zo ja hebben jullie dan een schemaatje voor mij?

Alvast bedankt!

Heb je een voedingsschema? Dat is nog belangrijker dan een trainingsschema. Lees de stickies over voeding en training, dan ben je al een heel eind. Met de instelling 'hebben jullie even een schemaaatje voor me' ga je hier niet ver komen.

En om nog even in te gaan op je vraag.. Als je maar zwaar genoeg traint verbrand je met beiden kcal. Het gaat om hoeveel kcal je lichaam nodig heeft en hoeveel kcal je eet. Kcal in vs kcal out.

Succes.

Zoveel mogelijk compounds in laag volume (2sets/training) max 3x week. Varieer wat in load en reps (bv tussen 5 en 15).

Chin Ups
Bench
Military Press
Dips (optioneel)
Barbell rows (pendlay variant voor rhomboids, je hebt met de pulls al je lats)
Deadlifts
Squats

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik train nou al zo 2 maanden ik train met een 3 daags split schema.
Maar aangezien ik aardig wat vet heb is het dan verstandiger om een full body workout te doen om zo meer vet te verbranden tijdens het trainen? Zo ja hebben jullie dan een schemaatje voor mij?

Alvast bedankt!

Ik zou geen krachttraining gaan doen om vet te verbranden tijdens de training. Vind ik een beetje een paard achter de wagen spannen. Eet minder en doe eventueel wat cardio. Krachttraining doe je om spieren te behouden.

• Topic Starter Topic Starter
Heb je een voedingsschema? Dat is nog belangrijker dan een trainingsschema. Lees de stickies over voeding en training, dan ben je al een heel eind. Met de instelling 'hebben jullie even een schemaaatje voor me' ga je hier niet ver komen.