MuscleMeat

Full body workout ?

alpha fitness

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
70kg
Vetpercentage
6%
Beste mensen,

graag zou ik vanaf nu alleen wat thuis trainen door de beperkte tijd met de geboorte van mijn dochtertje.

Ik had ooit eens gelezen over een full body workout , thuis heb ik de ruimte ervoor maar ik ben enkel in bezit van een olympische baar en 400 kg gewichten.

Is het mogelijk om elke dag bv 1 uur te trainen en mijn hele lichaam in dat ene uur te trainen door bv de basisoefeningen squat, bench, upright row, deadlift te doen?

Kan iemand me hierbij aub helpen wat ik best doe want een uur aan 1 stuk deadlift is toch ook niet ideaal denk ik dan ? Het schema mag goed op de benen gebasseerd worden want dat is men zwakste punt...

Alvast heel erg bedankt !
Mvg

Waarom elke dag en niet 3x in de week oid? Je hebt ook je rust nodig.

Zoek stronglifts op.

Ik zou starting strength/stronglifts volgen, dat is precies wat je hier beschrijft.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou starting strength/stronglifts volgen, dat is precies wat je hier beschrijft.

Ik zoek zeker stronglifts op , bedankt allebei !
De reden waarom ik elke dag wil is omdat ik zeker mijn benen vlug wil laten groeien , is 6 x 1 u per week dan teveel?

Ik zoek zeker stronglifts op , bedankt allebei !
De reden waarom ik elke dag wil is omdat ik zeker mijn benen vlug wil laten groeien , is 6 x 1 u per week dan teveel?
Je spieren groeien in de rust, dus ja.

Met stronglifts pak je je benen 3x in de week en groeien zullen ze

doe deze 2 oefeningen en ur done

je hebt geen squat rek dus denk dat het moeilijk ga zijn om stronglifts te doen!
je kan ook olympische lifts doen maar die zijn zeer ingewikkeld om ze zonder hulp te leren

Terug
Naar boven