XXL Nutrition

Full body

ioX

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Zou graag wat feedback/tips/veranderingen willen krijgen op het volgende full body schema. Ik train met dit schema op maandag, woensdag en vrijdag.

Incline bench press 5x5 (maandag & vrijdag) (woensdag: Flat bench)
Power press 5x5
BOR 5x5 (maandag & vrijdag) (woensdag: chin ups)
Squat 5x5
Dips 5x5
Biceps curl 5x5
Standing calf raise 5x5
Abs 20/25/30 x 3
Cardio: 500 M Row @ level 5 as quick as possible

Al het commentaar is welkom.

Bij voorbaat dank,

als ik het goed begrijp doe je alle oef op ma/wo/vrij behalve de bor en incline bpress die dan vervangen worden door - chins en benchpressen

aardig schemaatje - je doet triceps/chestdips neem ik aan , ik zou i.p.v 3 * squatten er 1 * deadliften inzetten

Ik vind het schema erg zwaar, zitten veel compounds in per training en weinig assistance oefeningen. En dat 3x per week, pfff. En voor massa imo teveel setjes.

Zou per dag 3 compounds doen, dat zijn er dan 9 per week. Je lichaam moet zich ook kunnen herstellen.
Wat is een power press?

• Topic Starter Topic Starter
@groteman9 Thanks, klopt precies wat je zegt. Ik moet inderdaad mischien nog ergens een gaatje vinden voor de deadlift.

@mc. chick Omdat ik alleen om maandag, woensdag en vrijdag train gun ik mijn lichaam 24 uur rust op dinsdagen en donderdagen, is dit niet genoeg? Power press is waarschijnlijk een fout van mij kant, bedoel military press.

Ik heb nu ook een fullbody sinds kort (pas bezig ermee) maar als je zoveel zware compounds in een training stopt heb je veel herstel nodig.
Ik train ook 3 dagen met zelfde rust ertussen. Maar heb nu nog spierpijn van mijn laatste training.

Net schema! Zo te zien zitten alle goede oefeningen erin. Moet wel zwaar zijn die 5x5 niet? Denk dat jij heel wat massa gaat kweken zo!

Terug
Naar boven