MuscleMeat

Fullbody ABA. Volume check.

matthijstb

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Na 6 weken lang gesplit te hebben, en goede gains te hebben gemaakt, wil ik nu overgaan op 6 weken Full Body training.
Ik heb in het verleden alleen maar fullbody gedaan. Het is echter sinds die 6 weken dat ik split dat ik echt een progressielog bijhoud.

Ik heb het volgende schema samengesteld, maar ben niet zeker van het volume.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

BP: Benchpress
DB: Dumbbell
BB: Barbell

Ik vind het er goed uitzien, ik volg ook ongeveer zoiets:).

Bij B zou ik ook nog squatten. En je kan eens verwisselen tussen standing calf raises en seated, zo spreek je de kuiten helemaal aan.

Ik zou zeggen, test het eens uit! Ik maak in ieder geval mooie gains op wat ik nu volg en het trekt goed op dit schema. Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het er goed uitzien, ik volg ook ongeveer zoiets:).

Bij B zou ik ook nog squatten. En je kan eens verwisselen tussen standing calf raises en seated, zo spreek je de kuiten helemaal aan.

Ik zou zeggen, test het eens uit! Ik maak in ieder geval mooie gains op wat ik nu volg en het trekt goed op dit schema. Succes!

Thanks!:D

Denk dat ik dan inderdaad bij B nog ga squatten of Leg Pressen, afhankelijk van het gevoel van de dag.

Mijn onderlichaam is al behoorlijk ontwikkeld, dus ik hoef niet per sé grotere benen. Het is dan ook geen zwak punt, waar ik extra veel aandacht aan wil besteden.

En ik weet dat je mooie gains maakt, ik volg je progressie al een tijdje;)

Terug
Naar boven