Hallo mensen,
Heb een schema gemaakt om wat sterker te worden, maar ook om beter te worden in het voetballen. harder schieten, duels overwinnen, sprongkracht, algemene spierkracht noem het maar op. Ben 13 jaar, en ben best wel licht. Daarom ga ik ook heel veel eten binnenkort. Nu heb ik een schema gemaakt, nou ja. Eigenlijk veranderd. Ik nam het fullbody schema van de topic van SHutterspeed.
Ik doe dit 3 keer per week, en na 7 weken ga zoals altijd de reps veranderen nar 12, 10 en 8. Na ddrie maanden een weekje rust en ik ga beginnen met een 3 daags split.
Squat 3*15
Bent over row 3*15
Bench press 3*15
Pull ups 4*2
Shoulder Press 3*15
Dumbbell curl 2*15
Dumbbell T. Extension 2*15
Standing Calf Raise 2*15(dit doe ik 1 x in de week maandag, en dan vrijdag de tibialis anterior trainen met reverse calf raise.)
Ik heb alleen dumbbells tot mijn beschikking, daarom doe ik alles met dumbbells (tot 15 kilo verstelbaar).
Een paar vragen:
[/FONT]
Mvg,
Stefan
[/FONT]
Heb een schema gemaakt om wat sterker te worden, maar ook om beter te worden in het voetballen. harder schieten, duels overwinnen, sprongkracht, algemene spierkracht noem het maar op. Ben 13 jaar, en ben best wel licht. Daarom ga ik ook heel veel eten binnenkort. Nu heb ik een schema gemaakt, nou ja. Eigenlijk veranderd. Ik nam het fullbody schema van de topic van SHutterspeed.
Ik doe dit 3 keer per week, en na 7 weken ga zoals altijd de reps veranderen nar 12, 10 en 8. Na ddrie maanden een weekje rust en ik ga beginnen met een 3 daags split.
Squat 3*15
Bent over row 3*15
Bench press 3*15
Pull ups 4*2
Shoulder Press 3*15
Dumbbell curl 2*15
Dumbbell T. Extension 2*15
Standing Calf Raise 2*15(dit doe ik 1 x in de week maandag, en dan vrijdag de tibialis anterior trainen met reverse calf raise.)
Ik heb alleen dumbbells tot mijn beschikking, daarom doe ik alles met dumbbells (tot 15 kilo verstelbaar).
Een paar vragen:
[/FONT]
- Ik moet dus elke week een beetje gewicht verhogen?
- Ik heb gehoord dat ik kuiten beter niet kan trainen vanwege het voetballen, ze zijn door het voetballen al ontwikkeld? Dus al ikze train Dat ze dan korter worden?
- Ik weet at 15kilo eigenlijk te weinig is, dus daarom doe ik het ook met een zwaar gevulde rugzak. Maar om het zwaarder te maken, is de one-leg versie beter? Dus een voetje op bed en dan squattten?
Mvg,
Stefan

[/FONT]