Hallo iedereen,
Dit is mijn eerste post, ik heb alles al redelijk doorgelezen denk ik zo en ben voor mijn gevoel aardig op weg maar misschien zien jullie
nog dingen die ik aan kan passen aan voedingsschema en trainingsschema?
doel: massa
Stats:
lengte: 1.75 m
gewicht: 64 kg
v%: ong 16
kcal onderhoud berekend: ong 2150 kcal
Voeding:
08:00
3 volk. boterhammen
150 ml halfvolle melk
1 banaan
10:00 2 boterhammen volk.
12:00 2 boterhammen volk.
14:00 2 boterhammen volk.
17:00 blikje tonijn (verschilt per keer olie of water)
150 ml halfvolle melk
19:00 avondeten, meestal iets van groente + aardappelen + vlees, als ongezond gekookt is is eet ik meestal brood
300 ml melk
22:00 300gr kwark
zonder avondeten:
2250 kcal
percentages E/K/V:
34%/46%/20%
dus zonder avondeten zit ik 100 kcal boven onderhoud, laten we er van uit gaan dat een maaltijd ong 400/500 kcal al is,
dus ik zit per dag ca. 550 boven onderhoud,
dit leek mij wel redelijk?
Vrijdag of zaterdag wel eens iets met vrienden drinken 4/5 bier ofzoiets, weet dat beter is van niet, mja is ook niet elk weekend.
Over supplementen, denk dat dit (nog) niet nodig is?
Trainingsschema: Sinds vorig jaar juli fitness ik, toen ik begon woog ik 74kg (vrij hoog v%), toen dus 10kg afgevallen met beetje aanklooien en oefeningen leren.
Nu wil ik het beter gaan doen, ik kan 2 (af en toe 3x) per week dit full-body schema doen, omdat ik ook nog voetbal (1x per week trainen en af en toe wedstrijd), hopelijk lezen jullie gewoon door na dit?

Mijn schema: (alles 3x8)
Borst:Lying Chest Press (+1x opwarmen)
Incline chest press
Triceps: Incline extensions EZ bar
reverse grip triceps pull down
Rug:Low row (+1 x opwarmen)
Lat pulldown
Biceps: Hammer curl
Biceps curl EZ bar
Schouders: Shoulder press
Upright rowing pulley
Benen: Leg press
Buik: Ab crunch
Hopelijk ben ik zelf niets vergeten hierin te zetten en kunnen jullie mij verder helpen
Dit is mijn eerste post, ik heb alles al redelijk doorgelezen denk ik zo en ben voor mijn gevoel aardig op weg maar misschien zien jullie
nog dingen die ik aan kan passen aan voedingsschema en trainingsschema?
doel: massa
Stats:
lengte: 1.75 m
gewicht: 64 kg
v%: ong 16
kcal onderhoud berekend: ong 2150 kcal
Voeding:
08:00
3 volk. boterhammen
150 ml halfvolle melk
1 banaan
10:00 2 boterhammen volk.
12:00 2 boterhammen volk.
14:00 2 boterhammen volk.
17:00 blikje tonijn (verschilt per keer olie of water)
150 ml halfvolle melk
19:00 avondeten, meestal iets van groente + aardappelen + vlees, als ongezond gekookt is is eet ik meestal brood
300 ml melk
22:00 300gr kwark
zonder avondeten:
2250 kcal
percentages E/K/V:
34%/46%/20%
dus zonder avondeten zit ik 100 kcal boven onderhoud, laten we er van uit gaan dat een maaltijd ong 400/500 kcal al is,
dus ik zit per dag ca. 550 boven onderhoud,
dit leek mij wel redelijk?
Vrijdag of zaterdag wel eens iets met vrienden drinken 4/5 bier ofzoiets, weet dat beter is van niet, mja is ook niet elk weekend.
Over supplementen, denk dat dit (nog) niet nodig is?
Trainingsschema: Sinds vorig jaar juli fitness ik, toen ik begon woog ik 74kg (vrij hoog v%), toen dus 10kg afgevallen met beetje aanklooien en oefeningen leren.
Nu wil ik het beter gaan doen, ik kan 2 (af en toe 3x) per week dit full-body schema doen, omdat ik ook nog voetbal (1x per week trainen en af en toe wedstrijd), hopelijk lezen jullie gewoon door na dit?

Mijn schema: (alles 3x8)
Borst:Lying Chest Press (+1x opwarmen)
Incline chest press
Triceps: Incline extensions EZ bar
reverse grip triceps pull down
Rug:Low row (+1 x opwarmen)
Lat pulldown
Biceps: Hammer curl
Biceps curl EZ bar
Schouders: Shoulder press
Upright rowing pulley
Benen: Leg press
Buik: Ab crunch
Hopelijk ben ik zelf niets vergeten hierin te zetten en kunnen jullie mij verder helpen