FullBodyMan
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Onlangs dacht ik erover om te beginnen aan een FullBody/PP schema zonder benen omdat ik deze momenteel even niet kan trainen
Maandag: Fullbody
Woensdag: Fullbody
Vrijdag: Push: Flat bench, Incline dumbell, Dumbell fly, OHP, Arnold Press, Side raises, 3 triceps isolatie oefeningen
Zaterdagochtend: Pull: Pull ups, Dumbell row, wide grip machine row, Oefening met zo'n triceps touw, maar dan voor de rug (weet de naam even niet
), Face Pulls en enkele biceps isolatie oefeningen.
Fullbody vooral gevuld met belangrijkste oefeningen of course: Benchpress, pullups, overheadpress met nog wat isolatie op het einde.
Ik vraag me af of dit overkill is, omdat toch drie keer per week alles aanpakt. Is er misschien iemand op het forum hier die een schema volgt die hier op lijkt?
Maandag: Fullbody
Woensdag: Fullbody
Vrijdag: Push: Flat bench, Incline dumbell, Dumbell fly, OHP, Arnold Press, Side raises, 3 triceps isolatie oefeningen
Zaterdagochtend: Pull: Pull ups, Dumbell row, wide grip machine row, Oefening met zo'n triceps touw, maar dan voor de rug (weet de naam even niet
), Face Pulls en enkele biceps isolatie oefeningen.Fullbody vooral gevuld met belangrijkste oefeningen of course: Benchpress, pullups, overheadpress met nog wat isolatie op het einde.
Ik vraag me af of dit overkill is, omdat toch drie keer per week alles aanpakt. Is er misschien iemand op het forum hier die een schema volgt die hier op lijkt?