Fitness Seller

Fysiek van 'wwe'

Dang wel oppassen man, ziet er niet zo gezond uit die deadlift, voor je rug.

Goed verschil tov je oudere foto's. Ook rond je buik het vet goed weg gekregen. Hoe zag je aanpak er uit?

ziet er goed uit, ik ben zelf ook maar 1,70 en weeg 68kg maar jij staat er een stuk beter bij;)

• Like
Waarderingen: wwe
Check je rug bij die DL.

Was je een hernia aan het trainen ofzo: idd let op je rug!

Hou op man, dit is gewoon een max effort, dan is je techniek wel eens wat minder. Zijn basistechniek op de deadlift is gewoon goed.

Maar ik geloof je nog steeds niet, wwe, kan je misschien een keer die 250 doen met een lepel in je hand en een papiertje met "dbb" erop?

Laatst bewerkt:
:eek:niet dat ik nou veel verstand heb van stats, maar valt mij op dat tymboo zieke stats heeft en dat zn bench en dl maar 15 kg uit elkaar liggen en jij dl meer dan 2x zoveel als dat je bp.. :eek:

wel nice fysiek :D

• Like
:eek:niet dat ik nou veel verstand heb van stats, maar valt mij op dat tymboo zieke stats heeft en dat zn bench en dl maar 15 kg uit elkaar liggen en jij dl meer dan 2x zoveel als dat je bp.. :eek:
Ik heb een vermoeden dat dit ligt in de biomechanica (relatief korte armen tov romp/benen), zie je vaak zat. :rolleyes: Omgekeerde is ook vaak waar, monsterlijke deadlift en qua verwachting wat tegenvallende bp.

OT: Goed bezig WWE.

• Like
ripped beast. mad props man.

• Like
beestelijk

• Like
haha, techniek is gewoon prima, die lichte flexie in de rug kan geen reet kwaad.

wel nice fysiek :D

Ik heb een vermoeden dat dit ligt in de biomechanica (relatief korte armen tov romp/benen), zie je vaak zat. :rolleyes: Omgekeerde is ook vaak waar, monsterlijke deadlift en qua verwachting wat tegenvallende bp.

OT: Goed bezig WWE.

Ik kon het zelf niet beter uitleggen. Wwe is ook een stuk korter in lichaamslengte natuurlijk. Maar verder is mijn dl in verhouding gewoon zwak en die van hem sterk.

Ik kon het zelf niet beter uitleggen. Wwe is ook een stuk korter in lichaamslengte natuurlijk. Maar verder is mijn dl in verhouding gewoon zwak en die van hem sterk.

Kijk inderdaad maar naar zijn betrekkelijk korte romp en lange armen, zijn handen hangen zowat naast zijn knieen ;).

Hoe dan ook hele goeie hefbomen voor de DL en z'n bank zuigt daardoor in (verhoudingsgewijs) waarschijnlijk.

En jij Tymboo, T-rex arms? of valt dat wel mee... :)

haha, techniek is gewoon prima, die lichte flexie in de rug kan geen reet kwaad.

:roflol: :roflol: :roflol:

"lichte flexie" kan weleens doorgaan als understatement van het jaar.

Dit is gewoon een slechte deadlift techniek, zo simpel is het. Op een 1RM poging is het natuurlijk wel vaker dat je techniek slecht is, maar ik neem liever 10kg minder en spaar m'n rug.

Kijk inderdaad maar naar zijn betrekkelijk korte romp en lange armen, zijn handen hangen zowat naast zijn knieen ;).

Hoe dan ook hele goeie hefbomen voor de DL en z'n bank zuigt daardoor in (verhoudingsgewijs) waarschijnlijk.

En jij Tymboo, T-rex arms? of valt dat wel mee... :)

Enigszins ;)

:roflol: :roflol: :roflol:

"lichte flexie" kan weleens doorgaan als understatement van het jaar.

Dit is gewoon een slechte deadlift techniek, zo simpel is het. Op een 1RM poging is het natuurlijk wel vaker dat je techniek slecht is, maar ik neem liever 10kg minder en spaar m'n rug.

Ja, is goed joh...
Kom dat ff vertellen als er weer een strongman deadlift voorbijkomt, waar al hitchend en snokkend de halter omhoog gaat... Dit is gewoon een zware, behoorlijk nette lift, met inderdaad een lichte flexie en een hele kleine hitch bovenin omdat het tegen zn top aan zat destijds.

• Topic Starter Topic Starter
Aan alle mensen die mij complimenten geven: Heel erg bedankt, ik waardeer het enorm:) Ik ga niet iedereen quoten want dan word het iets te lang dit...;)

Die cut is erg goed verlopen, nice.
Schouders en armen mogen misschien wat groter maar het geheel oogt wel mooi zo, die proporties.

Vind de DL in je stats opvallend hoog overigens.
Thnx, armen zou ik zelf ook wel groter willen.

Ik ook. Volgens mij klopt daar niets van...

Gaat lekker, nu weer wat lappen vlees erop kweken?
Bedoeling is nu een paar kg zwaarder te worden en op den duur het liefst mn oude pr's breken en dan ergens volgend jaar weer eens cutten. Ik wil wel lean blijven.
Nice, maar ik zie je stats echt niet terug in je fysiek. Je hebt betere stats dan een aantal huge mofos hier op het forum :D
Hehehehe

Kracht stats zijn van voor de cut?
Mjah van het begin van mn cut ongeveer. Die bench haal ik nu ook en deadlift zit ik niet zo ver uit de buurt denk ik. Squat gaat op dit moment even iets minder lekker maar ik verwacht snel die groove wel weer terug te hebben.

Netjes man! Shredded beast met mooie stats. Goede V shape, pecs netjes, abs. Chickies hosselen en dudes stompen! ;)
Haha, thats the plan Rob!

hey C,

ziet er heel netjes uit. keep it up!
Bedankt T:cool:

Als je stats zouden kloppen kom je met jou gewicht in de powerlifting tot 10. Geloof je het zelf?
Haha, mooie comment dit:D Ik geloof het wel, jij ook?:o

iedereen heeft ze sterke en zwakke punten. Zijn bench zou eigenlijk hoger moeten liggen vind ik. Maar zijn dl is heeel sterk, knap hoor
Die bench is bij mij inderdaad niks waard helaas.

Als je het log van deze kerel af en toe hebt gelezen zul je zien dat die stats gewoon kloppen. Iemand kan niet de boel zo lang voor de gek houden, en volgens mij is wwe ook niet iemand die het de moeite waard zou vinden om zoveel tijd te steken in het overtuigen/voor-de-gek-houden van een stel keyboardwarriors.
Dit dus:)

Waw wwe wist niet dat je de 250 al had getrokken netjes !!

En goeie fysiek ook. Kan nog wat massa bij.
Zou best nog wat massa bij mogen inderdaad.

Wat betreft die deadlift techniek, die lijkt me gewoon prima. Ik weet ook dat mn rug niet recht is maar naar mijn idee heeft eigenlijk iedereen met een sterke deadlift/die zwaar deadlift dat wel. Lijkt me niet veel mis mee.

Nogmaals, heel erg bedankt voor al de goede comments:D

Mooi gezond ogende fysiek. Keep up the good work!

• Like
Terug
Naar boven