Fitness Seller

Fysiek van 'wwe'

Nette streeffysiek.

• Like
Waarderingen: wwe
Goed fysiek hoor. Sterke krachtstats ook.

• Like
Netjes hoor ;)

• Like
Whaha je weet dat je goed besig bent als je haters in je log hebt wwe! Mensen die mekkeren over techniek, lol. Check even de lifts van bazen als g-man.

Wwe is een harde modderfokker. Ik heb hem bij mosh shows de circle pit zien ownen en hij owned alle haters hier ook hard in de gym. Gewoon goed bezig, mooi fysiek en indrukwekkende stats. Mosh! \m/

Goed fysiek man, je rug springt vooral in het oog! Kan ook niet anders met zo'n deadlift :D

Je bent een mooie jongen C :D

Whaha je weet dat je goed besig bent als je haters in je log hebt wwe! Mensen die mekkeren over techniek, lol. Check even de lifts van bazen als g-man.

Wwe is een harde modderfokker. Ik heb hem bij mosh shows de circle pit zien ownen en hij owned alle haters hier ook hard in de gym. Gewoon goed bezig, mooi fysiek en indrukwekkende stats. Mosh! \m/

Praat eens normaal man, je bent 28 potdomme!

Kom op jongens, ik kan me niet voorstellen dat iemand hier deze deadlift techniek aan zal raden. Max-effort deadlifts zijn altijd met een mindere techniek en dat is ook begrijpelijk, maar zeggen dat het goed is vind ik ook weer wat overdreven. Ik zou niet aan raden dit wekelijks te doen in ieder geval.

Kom op jongens, ik kan me niet voorstellen dat iemand hier deze deadlift techniek aan zal raden. Max-effort deadlifts zijn altijd met een mindere techniek en dat is ook begrijpelijk, maar zeggen dat het goed is vind ik ook weer wat overdreven. Ik zou niet aan raden dit wekelijks te doen in ieder geval.

Het is ook slechte techniek (no hate) maar daar valt altijd aan te werken. En max effort is niet altijd mindere techniek, Belyaev doet echt elk gewicht zelfde techniek bijvoorbeeld, verliest het nooit. Zelfde geldt voor de meeste Russische top lifters.

Het is ook slechte techniek (no hate) maar daar valt altijd aan te werken. En max effort is niet altijd mindere techniek, Belyaev doet echt elk gewicht zelfde techniek bijvoorbeeld, verliest het nooit. Zelfde geldt voor de meeste Russische top lifters.

Eens, maar ik kan me wel voorstellen dat je bij een max-effort lift wel sneller een verkeerde techniek gaat hanteren. Dat er gasten bij zijn die altijd de perfecte techniek houden is waar, en daar zou iedereen ook naar moeten streven. Niet zomaar opeens gaan roepen dat een techniek goed is omdat het een ME lift is, terwijl de techniek duidelijk niet goed is. Iedereen kan toch zien dat de lift al begint met een bolle onderrug. Er wordt niet eens geprobeerd om een goede techniek te gebruiken. Dat mensen hier dan aardig willen zijn of om andere redenen roepen dat de techniek goed is begrijp ik niet.

Techniek is niet slecht vind ik. Ook niet ideaal, inderdaad.
Daarnaast vind ik dit allemaal nogal off topic, TS start dit topic om zich te laten beoordelen op zijn foto's, iemand anders post ineens (ongevraagd, voorzover ik weet) een deadlift filmpje van hem, en ik geloof dat TS dit topic daar niet voor aangemaakt heeft.

Aan de andere kant als "we" hier al zo veel commentaar op hebben, dan denk ik dat de servers ontploffen als we eens navenant veel commentaar gaan geven op sommige (strongman) deadlifts die we wel eens zien langskomen. ;)

Aan de andere kant als "we" hier al zo veel commentaar op hebben, dan denk ik dat de servers ontploffen als we eens navenant veel commentaar gaan geven op sommige (strongman) deadlifts die we wel eens zien langskomen. ;)

Zal wel meevallen. Het is ook niet perse commentaar, maar ik begrijp gewoon niet dat mensen gaan zeggen dat zijn techniek goed is. Een techniek is goed of niet goed, of dat nou bij iemand is die voor de eerste keer deadlift of bij een strongman die 500kg deadlift. Als de techniek slecht is, is de techniek slecht en ga ik niet zeggen dat het goed is.

• Topic Starter Topic Starter
Mooi gezond ogende fysiek. Keep up the good work!
Goed fysiek hoor. Sterke krachtstats ook.

Thnx y'all!

Bodyfat %?
Ziet er netjes uit.
Thnx,bf weet ik niet. 12 ofzo?

Goede post Rob:D
Denk dat er wel degelijk een dikke kern van waarheid zit in je eerste stukje! En je weet het Rob, Down 4 the CORE: Lets Go!

Goed fysiek man, je rug springt vooral in het oog! Kan ook niet anders met zo'n deadlift :D
Thnx man, is ook wel mn beste spiergroep.

Baseer je dat op mn fysiek of heb je mn facebook gezien bij tymen haha?:D

Techniek is niet slecht vind ik. Ook niet ideaal, inderdaad.
Daarnaast vind ik dit allemaal nogal off topic, TS start dit topic om zich te laten beoordelen op zijn foto's, iemand anders post ineens (ongevraagd, voorzover ik weet) een deadlift filmpje van hem, en ik geloof dat TS dit topic daar niet voor aangemaakt heeft.
Het topic was inderdaad niet aangemaakt voor een deadlift discussie. Maargoed men mag natuurlijk hun mening hebben maar naar mijn idee is mijn techniek zo slecht niet. En eigenlijk bijna iedereen die ik zie met een sterke/zwaare deadlift heeft geen perfecte techniek meer.
Ik weet niet wat gasten die mijn techniek bekritiseren zoals critmonster deadliften met hun zogenaamde perfecte techniek..

Net fysiek, goed droog.

Terug
Naar boven