XXL Nutrition

Gaat dit escaleren?

Peiling Peiling Gaat het multiculturele drama escaleren?

• Ach, het waait vanzelf over.

Stemmen: 16 17,8%
  • Het blijft zoals het nu is.

Stemmen: 9 10,0%
  • Het wordt erger.

Stemmen: 16 17,8%
  • Het gaat zwaar uit de klauwen lopen.

Stemmen: 49 54,4%

• Totaal stemmers
    90
Dani zei:
Zolang een grote groep Nederlanders het 'wij tegen zij' gevoel blijft voeden zal het niet rustiger worden nee.

'Zij' hebben overduidelijk het wij gevoel wel, dat blijkt keer op keer. Tenzij er incidenteel eens wordt toegegeven dat een allochtoon iets fout heeft gedaan. Dan mag het beestje ineens niet meer bij de naam genoemd worden.
Hier kunnen 'wij' serieus nog wat van leren, alleen is opkomen voor je land en landgenoten hier haast een zonde geworden en wordt er gauw het predikaat racist op je geplakt.

gaat het escaleren?

JA!

wat is escaleren? zullen incidenten zoals we er enkele hebben gezien afgelopen maanden zich vaker voordoen; ongetwijfeld!
zal er een 'burgeroorlog' uitbreken, zoals sommige idioten misschien hopen; zeker niet!
zal het aanblijven zoals het nu gaat, en enkele decennias later langzaam verdwijnen als de bevolking richting elkaar is gegroeid; waarschijnlijk.

ZoutZak zei:
wat is escaleren? zullen incidenten zoals we er enkele hebben gezien afgelopen maanden zich vaker voordoen; ongetwijfeld!
zal er een 'burgeroorlog' uitbreken, zoals sommige idioten misschien hopen; zeker niet!
zal het aanblijven zoals het nu gaat, en enkele decennias later langzaam verdwijnen als de bevolking richting elkaar is gegroeid; waarschijnlijk.
agree

Zolang er niet hard word opgetreden tegen dit schorem, zullen er meerdere incidenten volgen. Pak er 1 en stuur hem terug of geef hem een zware straf en ze zullen terugdeinzen. Geloof me, dat zal werken.

"Zolang een grote groep Nederlanders het 'wij tegen zij' gevoel blijft voeden zal het niet rustiger worden nee."

Mee eens :)

hahaha, jah we gaan met zn allen ontploffen!
:D

• Topic Starter Topic Starter
Dani&DonnieBrasco zei:
"Zolang een grote groep Nederlanders het 'wij tegen zij' gevoel blijft voeden zal het niet rustiger worden nee."

Hiermee suggereer je dus dat alle problemen uiteindelijk door autochtone Nederlanders worden veroorzaakt, het is 'onze' schuld dat er zoveel problemen met allochtonen zijn. :thumbs:
Kunnen jullie dat toelichten? Ben erg benieuwd.

DonnieBrasco zei:

Wat mij juist altijd opvalt is dat de meeste allochtonen helemaal niet "er bij willen horen". Ze willen zélf helemaal geen Nederlanders zijn, waarom zouden er bevoorbeeld anders zoveel mensen zijn met 2 paspoorten?

Loopt uit de hand. Nederland is het land waar alles kan en mag. Als je iets flikt kom je er gemakkelijk onderuit. Als je bijv. iemand doodsteekt en vervolgens zegt dat je ontoerekeningsvatbaar ben, sluite ze je een jaartje of 3 op met een zieleknijper en je ben vrij.

Ik vind de straffen in dit land ook veel te laag. Als je in Amerika iets 3x keer flikt, maakt niet uit wat, ga je als je voor de 4e x word opgepakt gelijk de bak in voor een X aantal jaar! En ze hebben daar nog de doodstraf, en gelijk hebben ze.

Zo klaar :mad:

In Amerika nemen ze ook je stemrecht af.

ik DENK dat het wel over waait.

Ik HOOP dat het heel erg escaleert.

ZoutZak zei:

Ben ik wel mee eens,..ik denk dat we zelfs gaan intergreren met elkaar. :D

BigNL zei:
Waarom hoop je dat het escaleert?????
Moet je dat echt nog vragen? Het huidige beleid werkt niet. Heeft nooit gewerkt, zal in de toekomst nooit werken. DUS is er een escalatie nodig om het beleid om te gooien. Ik hoop dus eigenlijk op aanslagen op families van CDA- en ChristenUnie-politici. Hoe zeer ik ook een hekel aan geloof heb, zij vormen in die situatie tenminste een machtig politiek blok.

Terug
Naar boven