SageFrancis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Lauw zei:Dat betekend dus dat jouw ouders hun best hebben gedaan om de Nederlandse taal te leren, zo te horen met succes. Dat verdient respect. Maar ik vraag me echt af of jouw ouders niet gewoon een uitzondering zijn.
Wat kennissen van me hebben beroepsmatig veel met allochtonen te maken (politie & sociale dienst.) en als ik hun mag geloven dan spreekt geen één allochtoon van boven de 45 fatsoendelijk Nederlands. En de drang om te integreren is ook niet echt heel hoog.
Nou nou nou, dat is wel een beetje voorbarig hoor. Politie en sociale dienst is nogal logisch want iemand die nederlands kan als allochtoon zal niet echt veel met de politie of sociale dienst te maken hebben

Er zit echt een andere zijde aan hoor, alleen die zie je niet. Dat zijn dus de normale allochtonen waarvan je geen overlast hebt. Allochtonen die leven als autochtonen, die ook verontrust zijn
En respect is niet echt nodig, het is gewoon een feit dat aanpassing noodzakelijk is. Mijn ouders waren gewoon zo slim om die taal te gaan leren en vervolgens een normaal leven op te bouwen. Normaal boodschappen kunnen doen zonder een woordenboek