Hallo ik ben Riki
Ben 17 Jaar
Ik ben 1,72 m hoog.
En ik weeg +-72kg.
Ik ben in December begonnen met fitness samen met een vriend.
We wisten toen nog zeer weinig van het fitnessen af.
In januari deden we voorlopig niet meer fitnessen omdat de animo er niet meer was.
Ik ben weer in Mei begonnen, en ben sinds dien ook creatine gaan nemen, dit holp.
Eigenlijk heb ik tijdens het fitnessen nergens op gelet, ik ging van links naar rechts door de fitnesshal en lette ook niet op mijn voeding of wat dan ook.
Nu wil ik echt serieus gaan fitnesse/bodybuilden, omdat ik dit ook zeer leuk vindt.(Ik kijk elke dag uit om weer te gaan fitnessen
).
Voedingschema heb ik niet echt, ik eet gewoon om de 2u fruit+Boterhammen.( Deze ga i binnekort maken!)
Fitnesschema post ik binnekort.
Zo nu eerst foto's: datum: 12 juli
Benen:
Front aangespannen:
Front relaxed:
Ik heb helaas geen before pictures, behalve 1 waarbij je bijna niks ziet.
Dat was het zo'n beetje.
Update: Ik heb even nieuwe foto's geschoten, sinds kort heb ik ook een voedingsschema en alles loopt naar mijn mening goed:
Datum:26 september
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Uploaded with ImageShack.us
PS : de benen foto's komen eraan.
Graag opbouwend commentaar
gr
Ben 17 Jaar
Ik ben 1,72 m hoog.
En ik weeg +-72kg.
Ik ben in December begonnen met fitness samen met een vriend.
We wisten toen nog zeer weinig van het fitnessen af.
In januari deden we voorlopig niet meer fitnessen omdat de animo er niet meer was.
Ik ben weer in Mei begonnen, en ben sinds dien ook creatine gaan nemen, dit holp.
Eigenlijk heb ik tijdens het fitnessen nergens op gelet, ik ging van links naar rechts door de fitnesshal en lette ook niet op mijn voeding of wat dan ook.
Nu wil ik echt serieus gaan fitnesse/bodybuilden, omdat ik dit ook zeer leuk vindt.(Ik kijk elke dag uit om weer te gaan fitnessen
).Voedingschema heb ik niet echt, ik eet gewoon om de 2u fruit+Boterhammen.( Deze ga i binnekort maken!)
Fitnesschema post ik binnekort.
Zo nu eerst foto's: datum: 12 juli
Benen:
Front aangespannen:
Front relaxed:
Ik heb helaas geen before pictures, behalve 1 waarbij je bijna niks ziet.
Dat was het zo'n beetje.
Update: Ik heb even nieuwe foto's geschoten, sinds kort heb ik ook een voedingsschema en alles loopt naar mijn mening goed:
Datum:26 september
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Uploaded with ImageShack.us
PS : de benen foto's komen eraan.
Graag opbouwend commentaar

gr