Fitness Seller

Gaat niet goed met de bioscoop

Homer17 zei:
Tsjah tijd van knake beeldkwaliteit en slechte synchronisatie is allang voorbij hoor. Vriendin van mij heeft 290GB aan HD materiaal + echte AC'97 ofzo audio soundtracks die je apart op CD kunt brand.

Van mij mogen ze failliet gaan, irritant gedoe bij bioscopen... Of slecht geluid, of crappy beeld. Of irritant stinkmensen om je heen... Ik huur/download liever een film met een paar vriendein/vriendinnen.

yeah gezellig thuis achter de tv :rolleyes:

Tractortje zei:
Haarscherp nog wel :roflol: Er is nog niet eens een NTSC Retail DVD uit van bijvoorbeeld Harry Potter, dus er kan ook geen custom NL subbed zijn. Het enige wat je kunt hebben is een TC of een Cam release die naar DVD formaat is omgezet, met inderdaad 5.1 geluid. En voor de slimmeriken: nee er is ook geen DVDScreener uit.

yeah idd, centaur got owned !!!1118!!!

geen bios voor mij , altijd gezeik daar en dan kom je boos thuis , hebt de helft van de film gezien en hebt 60 euro uitgegeven waarvan 5euro aan plaspauzes .

Waarom in een k*t bios zitten met slecht geluid/beeld etc.

Ik download een film binnen 10 minuten en HD kwaliteit is ook zo binnen.

Er komt zoveel troep uit, daar wil ik echt niet meer voor betalen :p

Oxgene zei:
Waarom in een k*t bios zitten met slecht geluid/beeld etc.

Ik download een film binnen 10 minuten en HD kwaliteit is ook zo binnen.

Er komt zoveel troep uit, daar wil ik echt niet meer voor betalen :p

nu ben ik ook een vd laatste die dit zou moeten zeggen, maar waarom komt er zoveel troep? omdat er te weinig inkomsten zijn, en willen ze weinig riskeren :(

en slechte biossen? dan moet je betere biossen zoeken :rolleyes:

Om nu elke keer naar een andere stad te gaan voor een film vind ik ook zonde van me geld.

Jarhead is erg goed btw :p

Homer17 zei:
Tsjah tijd van knake beeldkwaliteit en slechte synchronisatie is allang voorbij hoor. Vriendin van mij heeft 290GB aan HD materiaal + echte AC'97 ofzo audio soundtracks die je apart op CD kunt brand.

Van mij mogen ze failliet gaan, irritant gedoe bij bioscopen... Of slecht geluid, of crappy beeld. Of irritant stinkmensen om je heen... Ik huur/download liever een film met een paar vriendein/vriendinnen.

De laatste film die ik in de bioscoop heb gezien was The Matrix Revolutions. Dat k*t projectie beeld is echt niet meer van deze tijd. Het geluid is ook minder dan thuis en die ondertiteling erger ik me kapot aan. Bioscoop is kwantiteit, geen kwaliteit.

Het wordt tijd dat ze eens een beetje investeren in nieuwe technieken en langzaam die bioscopen uitfaseren. Gewoon de allernieuwste films direct thuis op je HD plasma scherm, het zou toch mogelijk moeten zijn. Bioscopen mogen ze lekker verplaatsen naar derde wereld.

Tractortje zei:
Haarscherp nog wel :roflol: Er is nog niet eens een NTSC Retail DVD uit van bijvoorbeeld Harry Potter, dus er kan ook geen custom NL subbed zijn. Het enige wat je kunt hebben is een TC of een Cam release die naar DVD formaat is omgezet, met inderdaad 5.1 geluid. En voor de slimmeriken: nee er is ook geen DVDScreener uit.
Of het nou een PAL, NTSC, Promo, Screener of Retail is maakt geen donder uit. Met DVD bedoel ik ook DVD, dus niet een cam versie die omgezet is in DVD bestanden.

Waar het hier om gaat is dat het al lang niet meer om films gaat met de kwaliteit van een 0.05 megapixels telefooncamera'tje, maar dat er tegenwoordig al zat films op DVD versie uit zijn als de film zelf nog in de bios draait.

En custom NL subbed zijn ze dus wel, dat houd in dat de subs door derden zijn gemaakt, en niet bij de DVD zelf horen. :rolleyes:

Wat lullen ze nou dat de kaartjes goedkoper zijn? Ze zijn geen 6,75 maar 8 euro-8,50. In Almere staat een bios met HD projectie en nog meer shit, dan vind ik het voor echt goede films wel de moeite. Maarja 30 euro voor een avond met je vriendin...

Plus je moet er naar toe, in de rij gaan staan, lastige mensen, vaak pauzes enz enz.
Thuis kun je op je gemakkie wanneer jij zin hebt die film aan zetten. Biertje erbij en wat te eten.
Ik hoef niet perse de nieuwste films te zien, dus dat boeit me ook niet zo.
Leen af en toe gewoon wat om me heen en heb een avond plezier.

DBC01 zei:
Als ze es wat gaan doen aan die groepjes K*tMarokkanen en k*t-aso-NL-kinderen (net zo erg) die elke filmvoorstelling verpesten met geluiden, eten gooien, blèren en dreigen dan zie je mij volgende week nog terug in de bios! :thumbs:

oww ja.. dat was ik helemaal vergeten.. t*ring wat is dat soms ongelooflijk irritant :mad:

Yzord zei:
Volledig overdreven. Echte filmkenners kijken het niet via een gedownload stukje rotzooi met amper gesynchroniseerde ondertiteling. Tegen de tijd dat er een NL ondertitelde dvd uitkomt in de warezwereld, is de film allang de bioscoop uit.

De (slechte) verkoop van films heeft gewoon te maken met de achterlijk hoge consumptieprijzen in een bioscoop en het feit dat iedereen voor iets meer dan een prikkie een complete homecinema thuis heeft staan. De meeste hebben het er wel voor over om een half jaar langer te wachten dan.

Ondertussen lekker de piraten de schuld geven, maar 1 ding zeg ik je....als warez helemaal de kop ingedrukt zou worden, stijgen de verkopen toch niet. Dan raakt het kopieren van mekaars dvd weer in.

Dus beetje dom onderzoek dittuh.

Karma!

Men probeert nu alles op de illigale download te gooien. De prijzen zijn te belachelijk voor woorden en er zijn niet echt geweldige films uitgekomen. De meeste mensen hebben tegenwoordig een thuisbioscoop en wachten tot de film op dvd uit komt.

Natuurlijk hebben de illigale downloads enig effect op de mindere bezoekers, maar men zoekt het volgens mij in de verkeerde hoek.

Halveer de prijzen in de bioscopen maar eens en moet je zien wat er gebeurt. De echte filmliefhebber gaat zijn film liever in de bios bekijken dan op dvd met slechte kwaliteit en halve ondertiteling.

Er zijn geen illegale downloads van films, downloaden van films en muziek is toegestaan in Nederland. Als je de Thuiskopieregel letterlijk neemt overigens niet, maar geen rechter die iemand zal bestraffen voor het downloaden van muziek of films. Daar is al genoeg jurisprudentie over.

Verkopen of uploaden is een ander verhaal, dat is wel illegaal.

ben laatste tijd vaker dan ooit naar de bios geweest, niet omdat er geweldige films draaide maar omdat me vriendin van die bonnen had, betaalde ik de drank en benzine (ja is een heel stuk rijden)

sja weet niet hoe in het in NL zit, hier betalen we al snel 7 € voor een cinematicket... Om nog maar te zwijgen van de hoge secundaire kosten (drank, eten, etc...). Het ergste van al is dat ik altij zo'n WTF gevoel heb na een film, ze slaan meestal enorm tegen en dan voel je het gat in je portefeuille extra... Zeker als je nog student bent en ook nog andere dingen met je geld moet doen.

Kortom geef mij maar downloads en Yzord de kwaliteit is echt wel heerlijk en subs zijn ook altijd beschikbaar (www.ondertitel.com), maar eigenlijk maakt het weinig uit vind het engels in film altijd vrij 'basis'

ben ik toch weer anders. ik ga zoiezo niet naar al die neukerige nederlandse k*tfilms en ben WEL meer naar de bios gegaan. (komt ook omdat ik steeds minder ga stappen)

Kaartje is hier 8,50 maar geen blerende en bellende kinderen/pubers. Dat valt echt wel mee. Waar ik me wel kapot aan erger zijn die consumptieprijzen. Euro 3,50 voor een flesje water. Ik neem tegenwoordig zelf mijn drinken mee. Dan valt het allemaal best wel mee :)

Ik ben donderdag voor het eerst in jaren, weer eens in de bioscoop geweest (SAW2)...

voor mij is de bioscoop gewoon een ongemakkelijke zetel waar ik me niet kan gemakkelijk zetten en kan dan ook niet genieten van de film....
gewoon een dvd-tje huren en lekker in mijn zetel...

Ze hebben bij Pathe nu Pathe Unlimited, kan je voor € 17,50 per maand alle films bekijken in Pathe theaters. Al eerder voorbij gekomen, maar voor de filmfanaat wel interessant. Op zich wel een goede prijs, met een paar DVD-tjes huren bij de videotheek zit je al snel op dezelfde prijs. Die film kan je dan natuurlijk wel met meer personen bekijken, terwijl je bij Pathe per persoon betaald.

Voor mij blijft het de ultieme ontspanning (na trainen natuurlijk :))
Ik ben de laatste jaren een serieuze filmfan geworden, en films verliezen zoveel spankracht als je ze niet in de bioscoop bekijkt vind ik.
TV wil nog wel lukken maar op je pc-schermpje is het zonde...

Terug
Naar boven