- Waardering
- 14
Homer17 zei:Tsjah tijd van knake beeldkwaliteit en slechte synchronisatie is allang voorbij hoor. Vriendin van mij heeft 290GB aan HD materiaal + echte AC'97 ofzo audio soundtracks die je apart op CD kunt brand.
Van mij mogen ze failliet gaan, irritant gedoe bij bioscopen... Of slecht geluid, of crappy beeld. Of irritant stinkmensen om je heen... Ik huur/download liever een film met een paar vriendein/vriendinnen.
yeah gezellig thuis achter de tv
Tractortje zei:Haarscherp nog welEr is nog niet eens een NTSC Retail DVD uit van bijvoorbeeld Harry Potter, dus er kan ook geen custom NL subbed zijn. Het enige wat je kunt hebben is een TC of een Cam release die naar DVD formaat is omgezet, met inderdaad 5.1 geluid. En voor de slimmeriken: nee er is ook geen DVDScreener uit.
yeah idd, centaur got owned !!!1118!!!

Er is nog niet eens een NTSC Retail DVD uit van bijvoorbeeld Harry Potter, dus er kan ook geen custom NL subbed zijn. Het enige wat je kunt hebben is een TC of een Cam release die naar DVD formaat is omgezet, met inderdaad 5.1 geluid. En voor de slimmeriken: nee er is ook geen DVDScreener uit.