Fitness Seller

Steeds meer stoelen leeg in de bios

DBC01 zei:
NAar de buios gaan IS Mission Impossible.

Mensen (voor jongeren) die het niet aankunnen om 2 uurtjes hun bek te houden. Gooien met snoep en anderen intimideren. Toen was voor mij de maat vol. In Spanje loopt een steward rond in de zaal die hufters eruit kickt heel simpel. Hier niet. Hier ben je ovegeleverd aan de nukken van een stel relknaapjes. En dat veroorzaakte zóveel spanning bij elke uitje van opa en hertje dat we besloten om dat maar effe niet te doen.
Bij ons staat sinds enige tijd een beveiligingsbeambte in de zaal op "drukke" avonden. Gezellig......:D

wazzup zei:
Toen ik in de USA was viel het me op hoe goedkoop de bioscopen daar waren, daar wil je nog wel eens heen gaan, maar voordat ik hier met een paar man naar de bios wil moet ik toch echt wel langer sparen.

Hangt wel van de stad af. In grote steden als New York of L.A. zijn de prijzen vergelijkbaar, maar meer omdat de dollar laag staat. $10 voor een kaartje is vrij normaal.

Voordat je eindelijk de film kan kijken, ben je vaak al 30e kwijt. Als je iemand meeneemt dan.. Entree, drinken en vaak wat eten.

Ik haal veel liever een filmpje bij de videotheek, rijd even langs de pizzeria en ga thuis relaxed op mijn eigen bankie zitten. Kun je drinken/eten en schijten wanneer je wilt, ideaal.

Het eten en drinken in de bioscoop zijn belachelijk duur en het kaartje voor de film ook. Daarnaast zit de bioscoop vaak vol met een stelletje debielen (marokkanen die de bios in komen sneaken en dan herrie gaan schoppen) en zijn die stoelen daar gewoon niet lekker.

Ik zit liever thuis op de bank. Kussen en deken erbij, lichten uit en het volume van de film lekker hoog. Perfect. En niet te vergeten zoveel eten en drinken als ik op kan voor niks.

hehehe over relknaapjes gesproken laatste keer dat ik naar de bios ging had ik er ook last van. Niet stil te krijgen dat volk. Op een gegeven moment wou er eentje tijdens de film voor me langs om naar de wc te gaan, maar ik liet hem er niet langs en wees hem de weg terug om maar via de andere kant van de zaal te gaan ...

ohh verdorie ik ben zo'n bad ass mother af en toe he ;)

(maar het was wel het beste moment van de avond)

wazzup zei:
hehehe over relknaapjes gesproken laatste keer dat ik naar de bios ging had ik er ook last van. Niet stil te krijgen dat volk. Op een gegeven moment wou er eentje tijdens de film voor me langs om naar de wc te gaan, maar ik liet hem er niet langs en wees hem de weg terug om maar via de andere kant van de zaal te gaan ...

ohh verdorie ik ben zo'n bad ass mother af en toe he ;)

(maar het was wel het beste moment van de avond)

:D

Ga tegewoordig niet meer naar de bioscoop. Vroeger ging ik ook al niet zo vaak maar wel vaker dan nu in ieder geval :p. Tja zoals de meeste hier al zeiden ligt het toch vaak aan de dingen zoals; veel gezeik in de bios, dure kaartjes, slechte films, en thuis kan je net zo goed genieten ( beter zelfs ) je hebt je eigen bank/kamer je kan doen wat je wilt en wanneer je wilt.

hmm.. laatste keer dat ik in de bios was is 2 maanden terug en toen moest ik al 10.50 betalen...

krijg je nog zon lelijke reclame met mensen die naar je juichen omda je in een bioscoop zit :P

houston zei:
Wat zal de toekomst ons brengen dat we binnen 5/10 jaar geen bioscoop meer hebben?

Ik zit er niet mee. Naar de bioscoop gaan met je girlie is niet meer wat het geweest is. Stoelen stinken, buren stinken, prijs voor consumpties sucken, dames achter bar zijn ugly, plee is goor, popcorn is oud, kaartjes zijn duur en films sucken. Ook pas ik niet in de stoelen :rolleyes:

Gewoon dichtgooien die handel en er een sportschool in gooien.

Je moet karma verdelen enzo voordat Yzord aan de beurt is.

Ze hebben geen kwark in de bios:mad:

Moet ik altijd de smokkelaar spelen:(

Ja, je krijgt wel een hoop frustraties te verwerken als je naar de bios trekt. Ik ga enkel nog als er een echte topfilm te zien is of als het weer eens te lang geleden is en ik de frustraties ben vergeten die je er soms opdoet. Ik kan mij het meest ergeren aan breezers die ipv naar de film kijken de hele tijd zitten te giechelen en luidop praten.

Gebrek aan kaskrakers vooral, wat een k*tfilms de afgelopen tijden zeg.

Mijn laatste film was The Day After Tomorrow. Leuk om te zien, maar ik heb de afgelopen tijd maar weinig gezien en het is gewoon duur. 300 euro voor een bakje popcorn en een cola. Dan moet je ook nog eens een kaartje van +- 8 euro betalen en de eventuele treinreis heen en terug. En dan hebben we het nog niet eens over de stoere jongens en meisjes die stiekem bierflesjes de bioscoop mee insmokkelen. Of de stoere jongens en meisjes die met popcorn naar beneden gooien en zo een reactie hopen uit te lokken.

Agh... ik ga het er binnenkort maar weer eens op wagen. Final Destination 3 of V for Vendetta. Het is maar hopen dat er iets leuks gebeurt, heb ik ook weer een verhaal voor in de kroeg.

Geef mij maar torrents... thuis lekker op de bank de nieuwste films kijken wanneer ik maar wil... DTS, breedbeeld...

Peoples zei:
Geef mij maar torrents... thuis lekker op de bank de nieuwste films kijken wanneer ik maar wil... DTS, breedbeeld...

En een geile vriendin.

Ik denk ik kop 'em even in, hè.

houston zei:
saw een goede film laat me niet lachen:D
Ja saw is een goede horror film, als je wat van film zou kennen zou je dat ook zeggen.

O/T: waarom ver rijden, veel betalen, en in minder goede omstandigheden een film zien, als het thuis allemaal beter is?

Voor de sfeer met een hele groep zou het nog een voordeel bieden, maar dan moet de prijs flink omlaag.

Het komt allemaal door die k*t allochtonen.....

ze draaien enorm slecht

ja

ze maken minder winst dat ze graaag hadden gezien

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven