AndroidHealthClinic

Steeds meer stoelen leeg in de bios

Food zei:

:D Dat duurde lang.

Trouwens bij Pathe De Kuip heb ik geen enkel probleem met herrieschoppende jongeren van welke nationaliteit dan ook. Drinken neem ik zelf mee en snoep eet ik niet. Alleen die irritant lange reclames aan het begin zijn verschrikkelijk. Oh ja en de kwaliteit van de films laat meestal nog wat te wensen over. Ik ga selectief naar de bios.

prophet- zei:
een home-cinema set met grote tv kost niet meer zoveel, voeg daar de uitgebreide collectie dvd's die via internet te downloaden zijn toe en je hebt een hele goede reden om weg te blijven uit een zaaltje, vol schreeuwende kinderen, waar je bijna 10 euro toegang voor betaalt :rolleyes:

Als je snel tevreden bent met een micro-setje van de Media-Markt is het inderdaad niet zo duur ;) . Voor een TV levert een rip uit het internet voldoende kwaliteit.

Zodra je met een projector en een scherm gaat werken is de kwaliteit om te janken, zelfs de kwaliteit van menige DVD is gewoon slecht :( .

Gelukkig is er een bioscoop in Geleen waar de prijzen nog enigzins in orde zijn, 6,70 Euro voor een avond voorstelling.

Jinsu zei:
Gelukkig is er een bioscoop in Geleen waar de prijzen nog enigzins in orde zijn, 6,70 Euro voor een avond voorstelling.

Is dit die Foroxity oid? Die redelijk nieuwe? of vergis ik me nu...

Dat klopt, vind de kwaliteit kwa beeld en geluid beter als bij Pathe ;) . En daarnaast geen irritante hoofden in beeld :) .

Jinsu zei:
Dat klopt, vind de kwaliteit kwa beeld en geluid beter als bij Pathe ;) . En daarnaast geen irritante hoofden in beeld :) .

Food zei:
Is dit die Foroxity oid? Die redelijk nieuwe? of vergis ik me nu...

ben daar ook 1 keer geweest

toch vind ik die in belgie beter en leuker en groter

en die bios ligt nu beetje tussen de wegbouw werkzaamheden in

btw hallo mede zuid limbos

Gelukkig woon ik in Maastricht, ik kan naar Lanaken of Maasmechelen gaan in België waar je voor 5 euro nog naar alle films kan gaan (incl premiere) belachelijk dat je hier 9 euro soms betaald voor een film.

smokey juul zei:
Gelukkig woon ik in Maastricht, ik kan naar Lanaken of Maasmechelen gaan in België waar je voor 5 euro nog naar alle films kan gaan (incl premiere) belachelijk dat je hier 9 euro soms betaald voor een film.
die 5 euro is toch alleen op dinsdag filmdag?

of elke dag?

We hebben hier een Service bioscoop, zonder reljongeren. Vind het geluid en het grote scherm toch wel tof, vooral bij mooie films zoals the Matrix of Kingkong die toch niet zo goed uitkomen in de huiskamer. Prijzen zijn vrij hoog, maarja een avondje uitgaan is net zo duur.

Het Filmhuis is een optie voor als je mooie films wilt zien en niet gestoord wilt worden.

• Topic Starter Topic Starter
Wat een k*t excuusjes hebben jullie zeg om niet naar de bioscoop te gaan.
Zoals ik jullie hoor praten lijken jullie oude wijfen die zwaar gefrustreed, depressief en opgebrand zijn.

Hier de lijst die met excuusjes zijn voor bij gekomen:

1 Stoelen die stinken
2 Cola op stoelen
3 kinderen die schreeuwen
4 bioscoopen zjn te sfeerloos
5 mensen die met popcorn gooien
6 Het niet kunnen hebben dat andere mensen genieten van hun heerlijke cola met een zak popcorn.
7 30% reclame voor aanvang van film
8 Een kwartier in de rij staan voor je kaartjes, yeah right.
9 anderen intimideren
10 buren stinken
11 Het komt allemaal door die k*t allochtonen

Kijk ik ben het wel eens dat de prijs voor de consumpties de pan uitrijzen en de bioscoop kaartjes

bij Pathe Tuschinsky betaal je 10 euro voor een kaartje Pathe Imax is zelfs 12 euro.

Big_T zei:
Ja saw is een goede horror film, als je wat van film zou kennen zou je dat ook zeggen.

.

Precies
remeber Sin City is een goede film

als je wat van film zou kennen zou je dat ook zeggen.

Housten je bent vergeten te zeggen dat je er geen kwark kan kopen;)

DBC01 zei:
Het Filmhuis is een optie voor als je mooie films wilt zien en niet gestoord wilt worden.
Juist!

Als je naar de bioscoop gaat dan weet je dat je een moralistische film krijgt (iets met family-values, heldhaftige oppoffering of Ware Liefde) met een voorspelbaar verhaal en goede special effects. Het standaard Hollywood recept. En met een beetje pech zit er een groepje mensen in de zaal die zich niet vermaken met de film maar door de rest van het publiek te irriteren.

In het filmhuis is het risico wat groter. Of je ziet een hele goede film OF je ziet een dramatische k*tfilm. :D

Afgelopen weekend naar Cache geweest, en die viel in de categorie Vreselijke K*tfilm.:D Die film maakte alle vooroordelen over Franse films waar. Artistiek doen om het artistiek doen, het tempo van een slak op valium en er was werkelijk geen touw aan vast te knopen.

De laatste 2 bioscopen die nog over waren in Venlo zijn nu ook al dicht/failliet:(

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven