Ik ben nu al anderhalf jaar eigenlijk voornamelijk aan het rondkloten in de sportschool. Ik vind het nu een mooi moment om serieus aan de slag te gaan.
Ik ben 1,85
iets tussen de 70/75 kg. (bijna geen vetpercentage meer).
Ik ben op zoek naar een trainigsschema, maar ik weet niet waar ik deze kan vinden. Ik kan natuurlijk altijd in 1 mijn sportschool laten opstellen, maar ik vermoed dat ze daar te soft voor me gaan zijn. Ik vroeg me af of jullie goede sites weten waar deze schema's te vinden zijn.
Daarnaast ben ik ook opzoek naar een voedingsschema. Zijn deze ook op internet te vinden? Of weten jullie zelf al wat ik nodig moet/zal hebben. (ik wil best voedingsupplementen gebruiken, maar meer dan dat niet, dus geen creatine steroids of weet ik veel wat er allemaal is
)
Ik ga proberen minimaal 4 dagen per week te trainen. Het voedingsschemais iets waar ik me alleen vlak voor of na het trainen aan moet houden, of gewoon altijd?
M.v.g. Willieboy
Ik ben 1,85
iets tussen de 70/75 kg. (bijna geen vetpercentage meer).
Ik ben op zoek naar een trainigsschema, maar ik weet niet waar ik deze kan vinden. Ik kan natuurlijk altijd in 1 mijn sportschool laten opstellen, maar ik vermoed dat ze daar te soft voor me gaan zijn. Ik vroeg me af of jullie goede sites weten waar deze schema's te vinden zijn.
Daarnaast ben ik ook opzoek naar een voedingsschema. Zijn deze ook op internet te vinden? Of weten jullie zelf al wat ik nodig moet/zal hebben. (ik wil best voedingsupplementen gebruiken, maar meer dan dat niet, dus geen creatine steroids of weet ik veel wat er allemaal is
)Ik ga proberen minimaal 4 dagen per week te trainen. Het voedingsschemais iets waar ik me alleen vlak voor of na het trainen aan moet houden, of gewoon altijd?
M.v.g. Willieboy

)