Fitness Seller

Breaking News Gaddafi opgepakt

Foute vertaling.
In zijn speech zei de man: " er zal geen enkele wet komen die in strijd is met de ISlam.

DAt is totaal iets anders;

Ik snap de mensen hier niet goed. Grote politicologen, die hun strepen verdiend hebben, en die heel kritisch naar het Midden- Oosten kijken en gekeken hebben, zeggen allen dat Libië geen radicale Islamitische staat zal worden. Ook niet in Tunesië.
Het is niet omdat er een islamitische of islamistische partij gewonnen heeft dat de bevolking plots heel radicaal religieus gaat worden. De partij heeft gewonnen omdat ze veel "proteststemmen" hebben gekregen. Mensen die niet wouden stemmen op "wat voorafging".
JAmmer dat mensen zo snel heel ondoordachte goedkope en makkelijke opmerkingen maken.

Dit is dbb/allerlei. Niet al te serieus nemen joh. De meeste reacties hier zijn obvious troll reacties.

"Onze misdaad tegen misdadigers bestaat hierin, dat wij hen als schoften behandelen." Triest dat dit citaat in de 21ste eeuw nog altijd van toepassing is.

Brb revolteren voor dat dere freedom
Linkse media: herp derp zie je wel dat ze gelijk ons zijn
Libie: brb sharia invoeren
brb links dun goofed

Tunis koos voor islam, libie kiest voor islam en wrsch zal egypte dat ook gwn doen. Wat een dissapointment zeg.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 04:05 ----------

Hij heeft imo wel gelijk.

Zie Irak. Ja er was in beide gevallen een harde dictator aan de macht, maar de levensstandaard in die landen was behoorlijk hoog.

In Irak is er niet veel meer van over. Libie zal naw hetzelfde lot ondergaan.

Zie bijv. http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1614135/pg1

Strong comparison skills.
Over 2 dagen zijn de navo troepen daar al weg.

Brb revolteren voor dat dere freedom
Linkse media: herp derp zie je wel dat ze gelijk ons zijn
Libie: brb sharia invoeren
brb links dun goofed

Tunis koos voor islam, libie kiest voor islam en wrsch zal egypte dat ook gwn doen. Wat een dissapointment zeg.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 04:05 ----------

Strong comparison skills.
Over 2 dagen zijn de navo troepen daar al weg.

wat wil je dan? weet je hoeveel moslims daar wonen? ze gaan toch niet allemaal jood worden?

wat wil je dan? weet je hoeveel moslims daar wonen? ze gaan toch niet allemaal jood worden?

1) Je kan tegelijkertijd moslim zijn en voor een seculiere staat kiezen toch ? 60% van tunesiers hebben vb NIET voor een islampartij gekozen.

2) linkse media deed alsof de revolters gelijk ons zijn, ik heb me daarin laten betrappen. Ik ben niet boos omdat ze voor islam gekozen hebben, ik ben boos dat ze zich eerst profileerden als westers (althans volgens de linkse media) en nu blijkbaar veraf liggen van de westers model.

Ja begrijp wat je bedoeld, maar dat gaat niet. Chaos zal alleen maar toenemen als dat gebeurd. Dan heb je aan een kant moslims aan de andere kant homo's die vrolijk de straat op lopen. Undercover zullen al die dingen natuurlijk nog steeds gebeuren.

Propoganda, nuff said.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven