MuscleMeat

Breaking News Gaddafi opgepakt

Prachtig om zo'n beest dood te zien gaan.

Diegenen die denken dat Libië arm is hebben het mis. Het land beschikt over enorm kapitaal. Hopelijk komt het nu echter iets meer ten goede van het volk. Libië heeft het potentieel een enorm belangrijke speler op het internationaal toneel te worden.
WAt betreft de vrees dat er in de Arabische en islamitische landen een fundamentalistische golf zal ontstaan kent deze wereld niet.
De bevolking heeft dankzij sociale media steeds meer inzicht gekregen in onze westerse vrijheden en die willen ze ook. Ze gaan die trachten te integreren in hun religieuzere samenleving maar fundamentalisme en radicale islamieten zullen daar geen voet meer aan de grond krijgen. Wat je wel zal merken is dat radicale gekken in een vrije democratie meer de ruimte gaan krijgen om smeerlapje te spelen. MAar ze zullen altijd een minderheid blijven.

eindelijk

als hij nou een eerlijk proces had gekregen dan konden we zien hoe slecht de landen in de navo zelf ook zijn. eerst lekker dealen met zo'n leider en hem beveiliging geven. en hem vervolgens doden. tis gewoon 1 groot vies spelletje die hele politiek.

als hij nou een eerlijk proces had gekregen dan konden we zien hoe slecht de landen in de navo zelf ook zijn. eerst lekker dealen met zo'n leider en hem beveiliging geven. en hem vervolgens doden. tis gewoon 1 groot vies spelletje die hele politiek.

:roflol:

Wat ik triest vind is dat het moraal zo laag is, dat ze echt werkelijk geen reet meer geven om iemands leven.
En dan bedoel ik niet per se dat Ghadaffi dood is, maar ze hebben weinig respect voor het leven in het algemeen volgens mij daar.

Hij is volgens zijn eigen normen en waarden behandeld en heeft hetzelfde proces doorstaan als waar hij dus achter stond.
Zo slecht kan hij het dus allemaal wel niet hebben gevonden toch? :)

wat een beesten. Rip gaddafi deed alles om niet verslagen te worden door NATO. Is gewoon het zelfde als in irak. Libie wordt slechter dan het eerst was let maar op.

• Topic Starter Topic Starter
Kan me niet voorstellen dat je er beter van wordt wanneer ze jouw kop eraf snijden, want dat deed meneer kaddafi nou eenmaal.

Dat werd ook enorm overdreven. Om alles gerechtvaardigd te laten lijken. Het is weer een mooie truc om de olietoevoer onder controle te hebben.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven