Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waarom open je hier een topic over. Je stond zeker als een klein jongetje te f5en om te kijken of er niet al iemand sneller was geweest. En dan ook nog de breaking news tag, je sprong een gat in de lucht of niet? O jongens wat een pret.
Niemand boeit et dat die dwaas dood is. Ik zeg lock.

Da was ik nie da was een n*ger!
Het boeit me nog steeds niet datie dood is, maar ik vind het wel leuk om naar de beelden te kijken.
![]()
als hij nou een eerlijk proces had gekregen dan konden we zien hoe slecht de landen in de navo zelf ook zijn. eerst lekker dealen met zo'n leider en hem beveiliging geven. en hem vervolgens doden. tis gewoon 1 groot vies spelletje die hele politiek.

wat is daar zo grappig aan? iedereen verdient een proces, klaar. en als je mensen die slecht zijn slecht behandelt ben je zelf niet beter, en zeker als "beschaafde wester" moet je het goede voorbeel laten zien.
wat een beesten. Rip gaddafi deed alles om niet verslagen te worden door NATO. Is gewoon het zelfde als in irak. Libie wordt slechter dan het eerst was let maar op.
wat een beesten. Rip gaddafi deed alles om niet verslagen te worden door NATO. Is gewoon het zelfde als in irak. Libie wordt slechter dan het eerst was let maar op.
Kan me niet voorstellen dat je er beter van wordt wanneer ze jouw kop eraf snijden, want dat deed meneer kaddafi nou eenmaal.