XXL Nutrition

Breaking News Gaddafi opgepakt

wat een beesten. Rip gaddafi deed alles om niet verslagen te worden door NATO. Is gewoon het zelfde als in irak. Libie wordt slechter dan het eerst was let maar op.

Hij heeft imo wel gelijk.

Zie Irak. Ja er was in beide gevallen een harde dictator aan de macht, maar de levensstandaard in die landen was behoorlijk hoog.

In Irak is er niet veel meer van over. Libie zal naw hetzelfde lot ondergaan.

Zie bijv. http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1614135/pg1
Maar om iets op te bouwen moet je eerst het oude afbreken. Zonder leider kan het inderdaad uit de klauwen lopen en eerst erger worden voor het beter wordt. Maar dan heb je wel de hoop dat er wat mogelijk is, met een dictator is die hoop er niet.

Hij heeft imo wel gelijk.

Zie Irak. Ja er was in beide gevallen een harde dictator aan de macht, maar de levensstandaard in die landen was behoorlijk hoog.

In Irak is er niet veel meer van over. Libie zal naw hetzelfde lot ondergaan.

Zie bijv. http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1614135/pg1

Interessant filmpje, maar nog al was de levensstandaard zo hoog. Waarvoor wouden ze gaddafi dan weg hebben? Lijkt me niet omdat ie niet leuk lachte.

Ik heb me een beetje in proberen te lezen, maar wat was het nou precies waarom iedereen wou dat ie dood moest? Volgens mij weten ze dat zelf niet echt goed.

Moet gadaffi in de titel niet khadaffi zijn?

Vermogen van 120 miljard dollar (wsl meer zelfs) en elk moment toegang tot 20-25 miljard dollar cash! Wat een achterlijk figuur....hij heeft zichzelf en zijn land genaaid. ALS ze slim waren hadden ze het mooi kunnen oplossen, in leven blijven + al (iig groot deel) het geld/vermogen behouden. Nu zijn ze allemaal de zak en gaat het lang duren voordat het land weer ''in orde'' is.

Laatst bewerkt:
Toch grappig dat mensen die normaal tegen de doodstraf etc zijn, de dood van khadaffi een goede zaak vinden

Filmpjes doen niet

In zo'n landen moet er gewoon een dictator regeren, anders krijg je die ratten niet tam ;x

Jammer dat ie weg is. Nu wordt het pas serieus chaos.

Iedereen gaat nu oude koeien uit de sloot halen en elkaar vermoorden en natuurlijk verkrachten (met een stok net als bij Khadaffi).

Foute vertaling.
In zijn speech zei de man: " er zal geen enkele wet komen die in strijd is met de ISlam.

DAt is totaal iets anders;

Ik snap de mensen hier niet goed. Grote politicologen, die hun strepen verdiend hebben, en die heel kritisch naar het Midden- Oosten kijken en gekeken hebben, zeggen allen dat Libië geen radicale Islamitische staat zal worden. Ook niet in Tunesië.
Het is niet omdat er een islamitische of islamistische partij gewonnen heeft dat de bevolking plots heel radicaal religieus gaat worden. De partij heeft gewonnen omdat ze veel "proteststemmen" hebben gekregen. Mensen die niet wouden stemmen op "wat voorafging".
JAmmer dat mensen zo snel heel ondoordachte goedkope en makkelijke opmerkingen maken.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven