Fitness Seller

Gain One Inch In One Day

• Topic Starter Topic Starter
Hee jongens,

wil jullie nogmaals bedanken voor de positieve reacties. Heeft me wel gemotiveerd om het ook daadwerkelijk te doen. Ook bedankt voor de Karma!! :thumbup:

Nou hoop ik eigenlijk dat iemand van jullie dit binnekort ook eens gaat proberen! Ben benieuwd of het dan anders uitpakt! Wat zeggen jullie, zijn er vrijwilligers? :D

RubenSossa zei:
Hee jongens,

wil jullie nogmaals bedanken voor de positieve reacties. Heeft me wel gemotiveerd om het ook daadwerkelijk te doen. Ook bedankt voor de Karma!! :thumbup:

Nou hoop ik eigenlijk dat iemand van jullie dit binnekort ook eens gaat proberen! Ben benieuwd of het dan anders uitpakt! Wat zeggen jullie, zijn er vrijwilligers? :D

ik ben misschien nog wel zo geschift om het te proberen :)

Cool man, leuk te lezen dit soort experimenten

Mijn bicpes groeien met de rest mee, dus ik zie geen nut het te proberen, maar voor mensen met stagnerende groei lijkt het me zeker eens leuk om te doen.

RubenSossa zei:
Hee jongens,

jazeker is er een vrijwilliger :wave:

Hee BB'ers,

Wil ff melden dat m'n armen nu weer volledig hersteld zijn (is nu 5 dagen geleden) en ook m'n aanhechtingen! Heb 2 dagen na de training volledig rust gepakt en goed gegeten! Heb geen extra groei overgehouden, maar heb wel weer eens lekker spierpijn gehad! :)

Heb nu pas een Arm-Blaster via internet besteld, dus kan ik binnenkort m'n biceps weer op een andere manier goed shockeren!

Voor degenen die het ook nog gaan proberen, Succes!! :D

Laterz

dus geen 1 cm erbij ?

RubenSossa zei:
Hee BB'ers,

Wil ff melden dat m'n armen nu weer volledig hersteld zijn (is nu 5 dagen geleden) en ook m'n aanhechtingen! Heb 2 dagen na de training volledig rust gepakt en goed gegeten! Heb geen extra groei overgehouden, maar heb wel weer eens lekker spierpijn gehad! :)

Heb nu pas een Arm-Blaster via internet besteld, dus kan ik binnenkort m'n biceps weer op een andere manier goed shockeren!

Voor degenen die het ook nog gaan proberen, Succes!! :D

Laterz
Jongen, wees nou wijs en kap met al die onzin!
Koop gewoon de Ab-King-Pro en groei !
Al die andere rommel en ideeen zijn alleen maar verspilde moeite.
Elke week 5 minuten ab king pro en jij hebt er zo een inch bij :thumbs:

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=3457
Citaten :
[ 1. Hard en intensief trainen. Hierbij meteen een belangrijk punt: meer is niet altijd beter, denk niet omdat je uren in de gym doorbrengt dat je beter zal vooruitgaan.
Ik heb uit ervaring bij mensen gezien die 4 keer per week 45 minuten intensief trainden meer resultaat hadden dan mensen die 6 dagen per week verscheidene uren per dag in de sportschool doorbrachten.]

[ Door kort te trainen verminder je de kans op productie van energie vrijmakende hormonen, zoals cortisol wat het signaal geeft om eiwit (spierweefsel) en vetten om te zetten naar glucose maar heb je ook een optimale afgifte van groei hormoon en insuline voor het belangrijkste deel van je training: de supercompensatie.]

[ De ideale trainingsduur is 45, maximaal 60 minuten]

Aldus BIG T admin.....

Lijkt me hier ook niet voor niets te staan....?

Geen reactie!

Lees eerst maar eens de gehele post door!

zo'n ab toestel dat je elektische shocken geeft werkt dat nou echt of is het gewoonweg larie?

Lariekoek!!

Vertrouw nou maar gewoon op het ijzer!!
Dat werkt altijd!

jay_c zei:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=3457
Citaten :
[ 1. Hard en intensief trainen. Hierbij meteen een belangrijk punt: meer is niet altijd beter, denk niet omdat je uren in de gym doorbrengt dat je beter zal vooruitgaan.
Ik heb uit ervaring bij mensen gezien die 4 keer per week 45 minuten intensief trainden meer resultaat hadden dan mensen die 6 dagen per week verscheidene uren per dag in de sportschool doorbrachten.]

[ Door kort te trainen verminder je de kans op productie van energie vrijmakende hormonen, zoals cortisol wat het signaal geeft om eiwit (spierweefsel) en vetten om te zetten naar glucose maar heb je ook een optimale afgifte van groei hormoon en insuline voor het belangrijkste deel van je training: de supercompensatie.]

[ De ideale trainingsduur is 45, maximaal 60 minuten]

Aldus BIG T admin.....

Lijkt me hier ook niet voor niets te staan....?

Volgens mij is het wel duidelijk dat het hier om een EXPERIMENT gaat! Hij probeert dus ff iets anders dan alle reguliere theorien. TS kent deze stickies echt wel uit zijn hoofd hoor, en nog wel een beetje meer ook. Je slaat hier de plank volledig mis. Beetje jammer..... :rolleyes:

@RS: vette thread. Had m gemist en zag m nu pas. Goede actie...hou ik wel van. :thumbs: Heeft t nog enig schokeffect gehad?

Anyway, karma voor trying :cool:

Ja, 2 dagen lekkere spierpijn gehad. Maar geen extreme.

Extra groei heeft t niet echt opgeleverd, maar m'm armen zijn er zeker niet kleiner op geworden!! ;)

Terug
Naar boven