AndroidHealthClinic

Gain One Inch In One Day

succes ruben ;) en ban voor negatieve karma zonder redenen!! :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Hee bro's,

is al weer m'n laatste uurtje. M'n armen zijn nu al flink uitgeput, maar probeer ze nog steeds zo zwaar en intensief mogelijk te knallen!!

Ben benieuwd hoe ze morgen aanvoelen! :D

Heb nog steeds nergens pijn, m'n polsen en aanhechtingen houden het goed vol!

Tot straks en dan zal ik alles ff kort samenvatten hoe alles precies verliep!

Laterz

Ben benieuwd...

nog n half uurtje en we weten het:D

Ik moet u helaas meededelen dat zijn biceps uit zijn vel zijn gescheurd. Ambulancepersoneels is samen met het slachtoffer op zoek naar de guns.

Hee bro's,

K leef nog!! En m'n armen zijn er nog redelijk aan toe, alleen erg uitgeput!!

Moet zeggen dat het me nog wel meeviel, want ik heb toch vrij intensief bezig geweest. De pomp valt me een beetje tegen, was op z'n top 46,5 cm en had verwacht toch wel zo'n 47 a 47,5 cm. Dus de Inch in One Day heb ik niet gehaald!! :(

Dit komt mede omdat je elke keer tussen een oefening 10 a 12 min. rust en dan zakt net de pomp een beetje weg. En de hele tijd isometrisch aanspannen ertussen houd je niet vol!

Toch ben ik over het geheel wel tevreden, voel dat m'n armen een flinke opdonder hebben gekregen en misschien zorgt dit wel voor een beetje groei!

Heb bijna elk uur a anderhalf uur goed gegeten, en tussen de oefeningen gestretched en gemasseerd!

Ben behoorlijk wat vocht kwijtgeraakt, maar heb in die 5 uur zo'n 3,5 liter water gedronken.

Ik hou jullie de volgende dagen nog op de hoogte wat betreft de groei en herstel (spierpijn) van m'n armen!

Bedankt allemaal voor jullie positieve reacties en steun! :thumbup:

Laterz

je ging er toch ook wat fotos van posten?

Foto staat op de Home-site rechts.

En nu afwachten of je morgen nog een btje spierpijn hebt.

Hoe zat het met het krachtverlies?

Foto ziet er goed uit! Maar nog steeds zo wit! ;) Had verwacht dat ie na 5 uur trainen wel paars zou zijn :D

Dikke poot bro. Maar ligt het aan mij of loopt je triceps een stuk voor op je biceps en heb je een korte sterk gepiekte biceps?

Daar heb ik ook last van nl. :mad:

M'n krachtverlies viel wel mee, omdat je toch elke keer 10 a 12 min hebt om bij te komen!

Ik begon met barbell curls met 40 kg en ben geeindigd met 30 kg
Met hammer curls heb ik bijna de gehele dag 17,5 kg kunnen handhaven.
Verder bijv. French press ongeveer 27,5 kg, ook bijna de hele dag!

Wel ging m'n pomp na het derde uur vrijwel weg! :(

MightyDuck zei:
Dikke poot bro. Maar ligt het aan mij of loopt je triceps een stuk voor op je biceps en heb je een korte sterk gepiekte biceps?

Daar heb ik ook last van nl. :mad:

Nou, ik moet eerlijk zeggen dat m'n biceps juist voorligt op m'n triceps, vind ik tenminste. Maar misschien lijkt het andersom op de foto.

Ja, ik heb links idd. een redelijke piek en vrij korte biceps, maar rechts is nu weer niet zo gepiekt maar wat voller! Best wel irritant, heb het liefst 2 gepiekte armen! :D

Vet cool dat je het gedaan hebt bro! Karma on the way. Keep us posted.

Karma is on the way. Stoere actie man!
En heel goed dat je het ook helemaal vol hebt gehouden.
Ben benieuwd of je er nog wat groei aan overhoudt...

Hee bro's,

Ben vandaag opgestaan en kon gelukkig nog m'n armen goed gebruiken. Heb wel redelijk spierpijn, vooral in m'n biceps! Dit heb ik toch een hele tijd niet gevoeld!

Verder vind ik de resultaten tegen vallen. Ik denk niet dat het mogelijk is de volgende dag nog een zwelling van een dikke centimeter te hebben. M'n armen meten vandaag weer gewoon 45 cm, zoals normaal. Misschien als ik er een NO supplement bij had gebruikt, had ik de pomp misschien wat langer kunnen houden, maarja.

Heb wel redelijke spierpijn, dus dat zit wel goed. Ik heb gisteren intensief getraind, maar denk toch dat de pauzes ertussenin iets te lang duren om de pomp vast te houden. Misschien dat als je constant tussendoor je spieren blijft aanspannen en een NO supplement gebruikt wel een lange pomp kan houden!! Maar je moet natuurlijk ook tussendoor eten! :D

Al met al was het me redelijk goed bevallen, is natuurlijk leuk om eens voor de afwisseling te doen, als je de tijd hebt tenminste.

Mochten m'n armen nog iets toenemen (wat ik betwijfel) de komende weken dan laat ik het jullie horen! ;)

Laterz

:thumbs: Leuk dat je de moeite gedaan hebt om het te proberen en te posten!

Dat weten we dan ook weer :) Denk dat je er morgen nog iets meer last van hebt. Ik heb het meestal de 2e dag na een heftige training

Terug
Naar boven