AndroidHealthClinic

Game of Thrones (TV Serie)

RIP Bronn. Gekilled door veruit het lameste clubje tot dusver, de sand snakes. Brr, wat zijn die pijnlijk slecht om naar te kijken,

Volgens mij had Ramsey daar niets mee te maken. Was hij niet Theon aan het martelen toen Roose Rob en Catelyn vermoorde?

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Lijkt mij ook dat zij een rol gaat spelen in het bevrijden van Sansa. Maar who knows.

waren wel de boltons die ook een rol speelden en mee in schip gingen met de lannisters.

Ja, Roose Bolton. Dus niet Ramsey Snow. Die had er niets mee te maken.

fffuu spoilers pls bro, de nieuwste aflevering is nog geen 24 uur uit.
Ik bekijk dit topic frequenter en vrijwel iedereen zet netjes alles in spoilertags tenzij het vorig seizoen of oude aflevering betreft.

f**k dat. Als je niet op de hoogte bent, en ook niet wilt zijn moet je hier niet komen. Eigen verantwoordelijkheid. Niet mij de schuld geven van je domme gedrag.

Bovendien, vlogen de Sansa rape spoilers al een dag eerder door dit topic.

Hij gaat niet dood :rolleyes: hoevaak is die grap nu wel niet al gemaakt.

Geen grap. Hij werd gesneden door die sand b*ch. Neem aan dat ie nu poisoned is net als de mountain.

f**k dat. Als je niet op de hoogte bent, en ook niet wilt zijn moet je hier niet komen. Eigen verantwoordelijkheid. Niet mij de schuld geven van je domme gedrag.

Geen grap. Hij werd gesneden door die sand b*ch. Neem aan dat ie nu poisoned is net als de mountain.

ramsey snow is de bastard van roose bolton dus hij heeft er wel iets mee te maken. Ook al vermoorde hij ze zelf niet, tis wel ze vader die het deed

Huh, dat heb ik dan ff gemist ofzo, maar denk niet dat ie dood is.

ramsey snow is de bastard van roose bolton dus hij heeft er wel iets mee te maken. Ook al vermoorde hij ze zelf niet, tis wel ze vader die het deed

:rolleyes:

Ben je nou zo verbaasd dat Ramsey een zieke gast is Boddin?

Die Sansa had beter met Brienne mee kunnen gaan in dat cafe :p

Die Sanca toch

sanca stark :)

Evil John Mayer vind ik wel echt een tof personage.

Hehe ik kreeg klappen van mijn wijf toen ik begon te lachen bij de eind scène :p

Geweldig toch dat ze opengetrokken werd :p

Damn vette aflevering was dit.

Wel jammer dat we geteased werden met Sansa maar niks zagen :(

als dat toch gewoon protocol is tijdens een huwelijk snap ik niet wat daar nou zo extra ziek aan is

wist dat em ziek in ze hoofd was, maar dat hij sansa haar maagdelijkheid ging nemen. b*ch please, don't even dare..

Haha tuurlijk doet ie haar. Enige zieke was dat Theon moest toekijken, en ik heb zo'n vermoeden dat dat nog wel gevolgen gaat hebben.

Haha tuurlijk doet ie haar. Enige zieke was dat Theon moest toekijken, en ik heb zo'n vermoeden dat dat nog wel gevolgen gaat hebben.

ya man zoals al gezegd dat ik echt dat reek terug theon ging komen en em ging gwn killen. Haha eigenlijk is het quite obvious dat er iets aan ramsey wordt gedaan.

-Die vrouw in het begin die zei: the north remembers
-Brienne still in the running
-Theon/reek
-Littlefinger (hem zie ik nog het meest vanal iets uit ze hoed schudden, hij wil the north en zal daar ver voor gaan

Terug
Naar boven