XXL Nutrition

Game of Thrones (TV Serie)

Wat is er eigenlijk met bran stark gebeurd? Komt die nog terug, want op het einde van seizoen 4 kreeg die toch te horen dat die niet meer kan lopen maar wel vliegen.

Komt volgend seizoen pas weer terug.

Wat is er eigenlijk met bran stark gebeurd? Komt die nog terug, want op het einde van seizoen 4 kreeg die toch te horen dat die niet meer kan lopen maar wel vliegen.

Komt volgend seizoen pas weer terug.

volgend seizoen mag ie pas weer meedoen.

Gelukkig, want heel die verhaallijn met hem vind ik boring as phuck.

Oke, thanks all

Nice. Chaos.

Jammer dat het niet in beeld kwam, maar de geluiden brachten me er ook.

Vergeet niet dat sansa gwn geneukt werd door de killer van haar ma en broer lool iemand al eens bij stilgestaan?

En remember die scene toen ze toekwam? Die dienstvrouw zei the north remembers. Zij gaat nog een rol spelen

Die scene met Cersei en de Tyrels was ook tenenkrommend

Vergeet niet dat sansa gwn geneukt werd door de killer van haar ma en broer lool iemand al eens bij stilgestaan?

En remember die scene toen ze toekwam? Die dienstvrouw zei the north remembers. Zij gaat nog een rol spelen

ik denk dat sansa volgend seizoen die ramsey verkracht :eek:;)

denk dat die Brienne ook een rol gaat spelen (hoop ik tenminste)

Idk, deze aflevering is er in ieder geval immens veel gebeurd

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Denk ik nu eens niet, want littlefinger moet er niets van weten. Wel shocking dat littlefinger zomaar vertelt aan cersei ( geile b*ch, 10/10 would bang) dat sansa nog leeft. Vind littlefinger zon zalige rol hebben

RIP Bronn. Gekilled door veruit het lameste clubje tot dusver, de sand snakes. Brr, wat zijn die pijnlijk slecht om naar te kijken,

Volgens mij had Ramsey daar niets mee te maken. Was hij niet Theon aan het martelen toen Roose Rob en Catelyn vermoorde?

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Lijkt mij ook dat zij een rol gaat spelen in het bevrijden van Sansa. Maar who knows.

Laatst bewerkt door een moderator:
RIP Bronn. Gekilled door veruit het lameste clubje tot dusver, de sand snakes. Brr, wat zijn die pijnlijk slecht om naar te kijken,

fffuu spoilers pls bro, de nieuwste aflevering is nog geen 24 uur uit.
Ik bekijk dit topic frequenter en vrijwel iedereen zet netjes alles in spoilertags tenzij het vorig seizoen of oude aflevering betreft.

fffuu spoilers pls bro, de nieuwste aflevering is nog geen 24 uur uit.
Ik bekijk dit topic frequenter en vrijwel iedereen zet netjes alles in spoilertags tenzij het vorig seizoen of oude aflevering betreft.

Hij gaat niet dood :rolleyes: hoevaak is die grap nu wel niet al gemaakt.

serie is geen fl**ker meer aan maar ik wil wel sansa haar t**ten eens zien...

booo je ziet niks.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven