Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hehe ik denk dat die kleine voor h**r gaat spelen... Zullen iig meerdere qlimaxen volgen.
Toffe aflevering
Ben eens benieuwd naar de reacties in Amerika, bij de verkrachting van Sansa was er zoveel ophef. Nu een kind levend verbrand en een pedofiel en niets natuurlijk
Bij de khaleesi scene was het wel spannend. Ik dacht bij mezelf van "please ga jij nu ook niet dood"
Denk eerder dat Arya de voorbinddildo pakt en zelf gaat rapen... maar ja blijft game of thronesDacht indd even dat Arya daar ook geraped ging worden, maar denk dat de meesten dat dachten. Mensen in Amerika moeten niet zeuren. Je zag niet eens wat. En het was een beetje ongeloofwaardig geweest als Ramsay had gezegd: arme meid maak je niet druk, ik pak me jaloerse scharreltje wel.

Denk eerder dat Arya de voorbinddildo pakt en zelf gaat rapen... maar ja blijft game of thrones![]()
![]()
Arya laat zich niet rapen. Ik dacht dat zij Meryn Trant wel ff van kant zou maken daar.
Meeste onlogische zaken hebben zich al eerder dit seizoen afgespeeld en ingezet. Maar er waren alsnog wel meerdere dingen in deze aflevering die ik onlogisch vind:
-Zoals dat er op allerlei verschillende plaatsten in het kamp van Stannis tegelijkertijd branden worden aangestoken en niemand iets door heeft.
-Alles wat er gebeurde in Dorne.
-Of zoals ik eerder al zei dat Dany zeer weinig beveiliging heeft en dat haar unsullied, zogenaamd de beste soldaten ter wereld, simpel worden afgeslacht.
-Of dat Hizdarh wordt vermoord terwijl hij zich inzet voor behoud van de tradities van Mereen, er persoonlijk voor heeft gezorgd dat de fighting pits heropend zijn, en gedwongen is door Dany om met haar te trouwen.
-Of dat die Sons of the Harpy talloze onschuldige Mereenese burgers van kant maken, de tribunes lagen op een gegeven moment vol met lijken. Mensen die vrienden en familie kunnen zijn van de daders.
-Of dat Jorah met zijn zeer besmettelijke grayscale meerdere malen Dany bij de arm pakt.
Vind dit seizoen alleen episode 8 echt goed. De rest was matig en soms zelfs slecht.
Ook vind ik het jammer dat ze aanpassingen maken aan de boeken die sommige personages zwakker/slechter maken. Voornamelijk Stannis en Dany. Stannis zou in de boeken nooit zijn dochter opofferen. Dany zou in de boeken nooit zomaar een onschuldig persoon aan haar draken voeren zoals ze in episode 7 deed. Of Hizdarh dwingen om met haar te trouwen, wat blijkbaar ook geen enkel effect had gezien hij nota bene vermoord werd door de sons of the harpy. En in de boeken is zij degene die het volk probeert te beschermen tegen Drogon door met een zweep de fighting pit in te springen en Drogon te temmen. Nu is zij de zwakkeling die hand in hand met Melissande staat te wachten tot ze vermoord wordt tot ze in eens gered wordt door haar draak. Ik begrijp dat ze aanpassingen moeten maken en wil er ook niet te veel over klagen maar het wordt er niet beter op.
Dat ze Shireen gingen verbranden lag er trouwens al een aantal afleveringen vrij dik bovenop. Zelfde geldt voor wat Olly gaat doen.
Je noemt idd een hoop goede punten, vooral het feit dat die Unsullied keer op keer zo makkelijk te pakken worden genomen stoort me. Ik heb de boeken niet gelezen dus kan daar ook niet mee vergelijken maar wat bovenstaand stukje betreft weet ik wel dat ik het verloop vh boek een stuk minder zou vinden als de weg die de serie heeft gekozen. Het moment dat ze haar ogen sloot gaf mij ook direct het gevoel dat ze contact zocht met Drogon, een mentale kreet om hulp. Niet dat ze haar ogen sloot wachtende op een fatale klap. En het moment dat Drogon kwam opdagen gaf me kippevel, precies wat ik verwacht had maar vooral waar ik ook op hoopte. Echt een adrenaline rush, geweldige scene! (heb 'm al zeker 10x teruggekekenEn in de boeken is zij degene die het volk probeert te beschermen tegen Drogon door met een zweep de fighting pit in te springen en Drogon te temmen. Nu is zij de zwakkeling die hand in hand met Melissande staat te wachten tot ze vermoord wordt tot ze in eens gered wordt door haar draak.
)afgezaagd einde vd aflevering dat je echt al 12km afstand aan zag komen draken die 5 seizoenen lang gehyped worden en dan meteen half deaud gaan door een paar speren lolwat
afgezaagd einde vd aflevering dat je echt al 12km afstand aan zag komen
draken die 5 seizoenen lang gehyped worden en dan meteen half deaud gaan door een paar speren
lolwat
Hoe komen jullie erbij dat ie bijna dood is dan, dat beest vliegt gewoon weg.