Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm ja daar heb je wel een punt indd. Wat betreft hetgene over Jorah, is die grayscale niet alleen besmettelijk als het zich compleet heeft uitgewerkt? Dus als zijn handen het al hadden gehad zeg maar?
Geen idee. Volgens mij werd eerder in de- show gesteld dat objecten aanraken die in contact zijn geweest met greyscale al voldoende is voor besmetting. Hoe dan ook zou als Jorah het risico niet nemen. En handschoentjes dragen.
Hoe komen jullie erbij dat ie bijna dood is dan, dat beest vliegt gewoon weg.
Omdat ik denk dat Dany weg vloog met Drogon om zijn leven te reden, niet haar leven.
RIP Dany
Meryn Trant wil volgende keer trouwens "a fresh girl". Wie zal dat zijn?![]()
Omdat ik denk dat Dany weg vloog met Drogon om zijn leven te reden, niet haar leven.

Ik gok dat Arya nu wordt opgeleid tot many faced biatch. Dan verleidt ze Meryn en maakt ze hem dood, einde voor Meryn.
Want Drogon heeft ineens een ruiter nodig om weg te vliegen?![]()
Nee, maar zonder haar wilde die niet gaan en was bereid zijn leven daarvoor op te offeren.
Beter opletten dan.
Ik vond het eigenlijk maar een matige aflevering. Vond die special effects ook niet echt denderend. Hopelijk wordt de finale zo geweldig als dat er wordt gezegd.
Draken waren toch heel lang weggeweest? Dus dan zouden mensen ze alleen van verhalen kennen, dat kan natuurlijk overdreven worden.Eens, dat vond ik ook echt raar. Heel westeros was doodsbang voor die draken en dan pleur je er een paar speren in en hij is bijna deaud.
Ehm, ik denk eerder dat ze op zn rug sprong om zelf aan de dood te ontsnappen, denk je niet?
Gezien de makers van de TV-serie al vaker van de boeken afwijken, krijg ik al meer hoop dat Ramsay Snow/Bolton gets what's coming to him! Het ene moment speelt Iwan Rheon een loser in de Britse serie Misfits, en in Game of Thrones een supersadist. Geweldige acteur.
In de boeken wordt ie aangetrokken door de herrie en door de geur van bloed. Dany klimt er vervolgens op in een poging de mensen te beschermen. Wat de logica in de show is weet ik niet maar de verlaring an jeffa lijkt me onwaarschijnlijk.
---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:49 ----------
Wie zegt dat dan? Verwacht er zelf niet heel veel van. Episode 10 is vaak een beetje een anti-climax. Maar hoop dat ik het mis heb.
Gezien de makers van de TV-serie al vaker van de boeken afwijken, krijg ik al meer hoop dat Ramsay Snow/Bolton gets what's coming to him! Het ene moment speelt Iwan Rheon een loser in de Britse serie Misfits, en in Game of Thrones een supersadist. Geweldige acteur.