XXL Nutrition

Game of Thrones (TV Serie)

Weer ff tijd gehad en dus gelijk episode 1 t/m 6 gekeken. Zoals season 1 en 2 is het weer fantastisch.

@apfelstrudel
Game Of Thrones gaat over het politieke machtsspel met, naar mijn smaak, voldoende afwissling met gevechten. De dialogen die plaatsvinden zijn echt heel goed (geniet vooral van de dialogen tussen Littlefinger and The Eunuch en die van Tyrion)
Als je vaker bloed en geamputeerde lichaamsdelen wil zien zijn er vast meer geschiktere series voor je.

In The Wire speelt littlefinger ook zo'n politiek mannetje in de laatste seizoenen, dat is het echt op het lijf geschreven met die vervelende kop van 'm.

Ik vind het wel grappig dat mensen het hier al lastig vinden om te volgen. Ze hebben het in de serie nog flink gesimplificeerd t.o.v. het boek.

overigens de subs van de dutchreleaseteam torrents zijn of door een down patient of 'translation software' gedaan en zodus van lachwekkend zwakke kwaliteit.

net episode 7 gezien, veel verhaallijnen door mekaar, hield het tempo er goed in

en die arme Theon wordt elke aflevering harder genaaid :roflol:

Osha: ''What's he going on about? And how come he always gets to sit and chat, while we do all the work?'' :grumble:
Hodor: ''Hodor''

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Er mogen wel wat minder stukken in die aanvoelen als filler, dat stuk met die chicks die met theon zijn derde beentje aan het rotzooien waren duurde ook te lang. En dan nog dat gezeik tussen Jon Snow en Ygritte enz.

Er mogen wel wat minder stukken in die aanvoelen als filler, dat stuk met die chicks die met theon zijn derde beentje aan het rotzooien waren duurde ook te lang. En dan nog dat gezeik tussen Jon Snow en Ygritte enz.
Dit... Ze moeten echt ff prioriteiten stellen aan wat ze nou belangrijk vinden voor het hele verhaal. Dat was in seizoen 2 een stuk beter vond ik. Nu lijkt het of ze iedereen evenveel screentime willen geven.

Inderdaad!

Ik vind Ygrit en Carice van houten met afstand de twee slechtste karakters.

Dem dere coïtus scenes zijn altijd goed voor kijkers, die scene vond ik nog vermakelijk.(obviously) Die andere vroeger in de episode duurde dan weer te lang imo, best wel een goeie episode. Het begint bijna een hype te worden om een serie elke week te bekijken en dan er slecht over lullen(niet specifiek aan jou gericht), je moet het toch ook goed vinden anders besteed je je tijd toch aan iets beter in your opinion?

Dem dere coïtus scenes zijn altijd goed voor kijkers, die scene vond ik nog vermakelijk.(obviously) Die andere vroeger in de episode duurde dan weer te lang imo, best wel een goeie episode. Het begint bijna een hype te worden om een serie elke week te bekijken en dan er slecht over lullen(niet specifiek aan jou gericht), je moet het toch ook goed vinden anders besteed je je tijd toch aan iets beter in your opinion?
Waarschijnlijk is een van de laatste episodes een groot spektakel met een dikke oorlog en dan is iedereen weer tevreden en zitten alle 'haters' gewoon weer te wachten op het volgende seizoen:D.

Beter gaan die draken snel groeien en Daenerys Targaryen de zee oversteken. Ben heel benieuwd wat voor spektakel dat gaat opleveren :D

• Topic Starter Topic Starter

Ik vind het goed genoeg om te blijven kijken ja, maar voor zo'n grote serie als dit moet het gewoon perfect zijn :D

Ga zo downloaden, hoop Dat deze. beter Is Dan.vorige. 2

Vond ze anders al aardig groot

True, maargoed dat hou je altijd.

Enige vervelende vind ik is dat Rob Stark al 3 seizoenen onderweg is naar Kings Landing

Ze zien er al gevaarlijk uit inderdaad, maar ben benieuwd wat een monsters het gaan worden.

Vind het opzich niet vervelend dat Robb zolang onderweg is, maar zou wel graag zien dat er meer wordt gevochten hier en daar. Nu is alleen maar tactieken bepalen en deals sluiten met andere lords.

waar zijn eigenlijk die reuzen die je eens zag in het leger van john snow? Die zouden best handig kunnen zijn

waar zijn eigenlijk die reuzen die je eens zag in het leger van john snow? Die zouden best handig kunnen zijn

Handig voor wat :D? Die dingen vechten alleen maar voor die figuren die noordelijk van de muur woonde. Lijkt me inderdaad wel bruut als ze ook over de muur komen.

Terug
Naar boven