MuscleMeat

Game of Thrones (TV Serie)

speech van Littlefinger was idd epic

maar niks overtreft Dany die 2 afleveringen geleden Valyrian ging praten en Dracarys riep :D

dit x100

beetje slappe aflevering, gebeurd weinig ( actie) en je Bent teveel aan het luisteren naar gesprekken wat opzich niet erg is maar gebeurd net iets teveel naar mening

vond het net wel een goede aflevering, zeker dat gesprek tussen tywin en die oma van de tyrells is nice

Wat is er nu eigenlijk aan het gebeuren met het leger van de white walkers? die ondoden, willen zij het noorden nu binnenvallen? want zoja, dan zijn ze wel heel traag

Wat is er nu eigenlijk aan het gebeuren met het leger van de white walkers? die ondoden, willen zij het noorden nu binnenvallen? want zoja, dan zijn ze wel heel traag
White walkers helemaal vergeten.:o
Ik geloof er nog heilig in dat als Danny's draken groot zijn ze zo die white walkers wegblazen.

Heeft volgens mij te maken met dat ze alleen verschijnen zodra het donker en/of ijskoud is.

En de. winter .Is coming. zijden .ze.tog ?

Als het zo blijft doorgaan dan stop ik met deze serie. Begint fokking saai te worden.

Ik wil bloed, veldslagen en geamputeerde lichaamsdelen zien rondvliegen. Dit is gewoon ronduit k*t.

tja misschien dat het richting de season finale iets bloederiger wordt..

En de. winter .Is coming. zijden .ze.tog ?

Ja klopt.. Denk alleen dat dat in seizoen 4 pas is :rolleyes:

Als het zo blijft doorgaan dan stop ik met deze serie. Begint fokking saai te worden.

Ik wil bloed, veldslagen en geamputeerde lichaamsdelen zien rondvliegen. Dit is gewoon ronduit k*t.

Klopt.. Is een beetje langdradig aan het worden..

Maar komt vanzelf wel.
Je hebt een vrouw met een leger & draken, the King of the North met z'n leger, the Walkers, Geoffrey die compleet gestoord is, een heks met soort van Demonen kinderen... Kan niet anders dan dat het straks epic wordt

tja misschien dat het richting de season finale iets bloederiger wordt..
Om vervolgens weer 10 maanden te wachten op het volgende seizoen, wat dan vervolgens weer rustig begint.

GoT is net crack. Je kan niet wachten totdat het er is, als het er is dan is het tegenvallend, vervolgens kan je niet wachten op de volgende aflevering, die vervolgens weer tegenvallend is.

Maar desondanks wil je blijven kijken.

Weer ff tijd gehad en dus gelijk episode 1 t/m 6 gekeken. Zoals season 1 en 2 is het weer fantastisch.

@apfelstrudel
Game Of Thrones gaat over het politieke machtsspel met, naar mijn smaak, voldoende afwissling met gevechten. De dialogen die plaatsvinden zijn echt heel goed (geniet vooral van de dialogen tussen Littlefinger and The Eunuch en die van Tyrion)
Als je vaker bloed en geamputeerde lichaamsdelen wil zien zijn er vast meer geschiktere series voor je.

Klopt ik wacht lekker tot het hele seizoen uit is en kijk ze dan achter elkaar. Een week wachten om een saaie flut aflevering te zien met een leuk stukje op het einde trek ik niet. Lijkt net the walking dead af en toe, een hoop fillers waar niets boeiends gebeurt.

Het zijn gewoon zoveel verhaallijnen dat ze niet eens allemaal in 1 aflevering passen en je overal ook steeds maar een klein stukje verder komt. Ik vind het wel een hele goede serie maar kan begrijpen dat sommigen het gewoon saai vinden.

Het zijn gewoon zoveel verhaallijnen dat ze niet eens allemaal in 1 aflevering passen en je overal ook steeds maar een klein stukje verder komt. Ik vind het wel een hele goede serie maar kan begrijpen dat sommigen het gewoon saai vinden.

Er zijn simpelweg heel veel kijkers gelokt met t**ten en bloed, zodra dat er even niet is zijn ze zo weer weg

Dat is idd iets minder in season 3. Er is gwn zo'n grote cast en zoveel verhaallijnen dat ze zo'n beetje elke minuut switchen naar een andere scene.
En in wat Temps zegt schuilt ook een kleine waarheid. Ik vind niet dat men is gelokt met 't**ten en bloed' zoals ie zegt, maar het valt niet te ontkennen dat er veel minder bloot en coïtus scenes (bijna niet eigenlijk) zijn dan in season 1 en 2.

Ik vind het helemaal niet tegenvallen.. Kan de verhaallijn echt heel erg waarderen ook als er niet gevochten of gedoet wordt.
Vind eerder de vechtscenes tegenvallen vaak, vind het vaak wat 'fake' ogen

vind t wel nice, maar kan me goed vinden in de reacties hier. VEEL verhaallijnen door elkaar, soms kom je in een uur tijd maar 2 regels of helemaal niet verder met een verhaallijn.

Laatste episode weer volledig overbodig naar mijn mening.

Laatste episode weer volledig overbodig naar mijn mening.

No offence, maar misschien kan je dan best maar stoppen met kijken :p. In de toekomst gaan de actie scènes zeldzaam blijven. Babbelen blijft het grootste deel van de serie in beslag nemen.

Ga nu beginnen met deze serie op aanraden van een vriend, ben benieuwd :)

Terug
Naar boven