Fitness Seller

Game of Thrones (TV Serie)

the pirate bay?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :rocknana:
Wel lief van ze dat niemand iets probeerde om hem te helpen.

Wist dat ie zou sterven dankzij South Park, maar wist niet dat het zo snel zou zijn. Monster logica om Tyrion te beschuldigen van die vervelende moeder.

karma voor goede torrent

thanks, om de één of andere reden krijg ik geen enkel fatsoenlijke torrent meer te zien als ik google op nieuwe got episodes...

kickass torrent

det dere milk of the poppy:eek:

Nu die moeder nog, irritant t*ring wijf zeg!
(I can't stop smiling :D )

thanks, om de één of andere reden krijg ik geen enkel fatsoenlijke torrent meer te zien als ik google op nieuwe got episodes...

Ik kijk altijd op tpb bij top 100 gedownload (videos) zo zie je ook makkelijk welke series die dag uit zijn gekomen, aangezien die vaak tussen de eerste 5 staan. In dit geval de eerste 3 waren allemaal Got:p

1

was thinking the same. Hoop dat t meevalt voor die dwerg

Zal wel, hoe dom denken ze dat hij is? Waarom zou hij op zo'n publieke gelegenheid (en met een motief omdat hij net zo'n lul tegen hem was) hem vergiftigen/vermoorden wanneer hij sowieso al dicht in z'n buurt kan zijn op andere dagen.(en het op zo'n momenten zou doen) Duidelijk iemand van op de trouw die er normaal niet is.

Zal wel, hoe dom denken ze dat hij is? Waarom zou hij op zo'n publieke gelegenheid (en met een motief omdat hij net zo'n lul tegen hem was) hem vergiftigen/vermoorden wanneer hij sowieso al dicht in z'n buurt kan zijn op andere dagen.(en het op zo'n momenten zou doen) Duidelijk iemand van op de trouw die er normaal niet is.

we hebben het over een wereld waar demonen baby's uitgepoept worden en draken rondvliegen

was thinking the same. Hoop dat t meevalt voor die dwerg

Bij elk ander karakter zou ik nu denken, jup marteling en daarna op een extreem pijnlijke manier dood. Toch denk ik dat ze Tyrion niet zomaar dood laten gaan.

al dacht ik dat bij iemand anders ook:P
RobbStark-550x310.png

hoe noemen ze dit dan?
the milky wedding?:dunno:

Is die Spaans uitziende floeperd de moordenaar?

Pls geen boekspoilers, alleen mensen die willen speculeren over de moordenaar

Is die Spaans uitziende floeperd de moordenaar?

Pls geen boekspoilers, alleen mensen die willen speculeren over de moordenaar

lijkt me niet iemand die via vergiftiging iemand zou mollen:dunno: gok op ofwel de "fool"(gezien die vreemde interactie tussen hem en sansa), ofwel lord bailish (gezien die heel de aflevering nergens te bekennen was)

Terug
Naar boven