Fitness Seller

Game of Thrones (TV Serie)

lijkt me niet iemand die via vergiftiging iemand zou mollen:dunno: gok op ofwel de "fool"(gezien die vreemde interactie tussen hem en sansa), ofwel lord bailish (gezien die heel de aflevering nergens te bekennen was)

Heb je gelijk in :p Kan ook die kale zijn trouwens

Vond het wel jammer dat Khaleesi niet aan bod is gekomen :(

In before mensen die de boeken gelezen hebben die 'speculeren' om slim over te komen.

Zou me niet verbazen als hij er voor iets tussen zat.

als tyrion er iets mee te maken had gaat hij achteraf niet heel verdacht die beker opheffen en er in kijken:roflol:

als tyrion er iets mee te maken had gaat hij achteraf niet heel verdacht die beker opheffen en er in kijken:roflol:

Of het is een excuus om plausible deniability te hebben dat hij dat niet zou als hij de dader was.:roflol: Je post komt over alsof je denkt dat ik denk dat Tyrion er voor iets tussen zat.

"Is die Spaans uitziende floeperd de moordenaar?"

my mistake:o

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

vraag me wel af wie er nu op de troon gaat zitte, als ze nu stannis niet opbellen zou dat serieuze dickmove zijn:o

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

vraag me wel af wie er nu op de troon gaat zitte, als ze nu stannis niet opbellen zou dat serieuze dickmove zijn:o

De nieuwe queen neem ik aan.

• Like
Waarderingen: YOGI

Tywin zal wel plaatsvervanger zijn?

LOL WAT EEN AFLEVERING MAN
**** ja eindelijk dat irritante k*tjong dood

niet echt een spoiler als je de laatste aflevering hebt gezien:
Tommen is de rechtmatige troonopvolger.

je was me te snel af

lol

misschien wel 3 keer. die andere ook 2 keer. maar nu is het perfect

Finally, wat een einde

Terug
Naar boven