XXL Nutrition

Game of Thrones (TV Serie)

had al gegeven, als ik had geweten dat je erachter ging schooien had ik het je uit principe niet gegeven... :p

als ik had geweten dat als jij geweten had dat ik ging schooien om karma en jij dan uit principe geen karma zou geven en niet zomaar karma had gegeven, dan had ik je uit principe niet geholpen... :trollface:

geen mountain geen care

oh juist myrcella ofziets! was volgens mij eerder nog seizoen 2 want al tijdje geleden dat ik daar nog iets van gezien heb. thnx :)

Ze noemden haar ook nog gewoon bij naam he.

Wel een belangrijke onthulling inderdaad deze aflevering, maar dat wordt er dan even snel doorheen gejaagd omdat iedereen toch even zendtijd moet hebben. Besteed dan wat meer aandacht aan Petyr Baelish ipv de rest aangezien hij volgens mij toch een vrij belangrijke rol heeft / krijgt. Die gast heeft alles al jaren lopen bespelen en niemand die het doorheeft.

wel nice ep. hoop dat de midget niet dieded binnenkort

prachtig van hodor :roflol: snap ook niet dat jullie deze episodes saai vinden, er wordt veel belangrijke informatie gegeven hoor.

iWJ en sven spoiler please, is toch wel een redelijk belangrijke plottwist en niet erg handig voor diegenen die deze episode nog niet gezien hebben

lannisters zonder geld, jon arryn vermoord door z'n eigen vrouw, wat een mind**** hier :o

dat stukje van littlefinger en sansa in die pass is ook wel interessant,“Know your strengths, use them wisely, and one man can be worth 10,000.”
denk dat littlefinger gewoon een soort van trojan horse is die de Eyrie van binnenin gaat veroveren en daarna met Sansa gaat trouwen om zo ook over het noorden te kunnen rulen

seal-soon-meme.jpg

Laatst bewerkt:
prachtig van hodor :roflol: snap ook niet dat jullie deze episodes saai vinden, er wordt veel belangrijke informatie gegeven hoor.

iWJ en sven spoiler please, is toch wel een redelijk belangrijke plottwist en niet erg handig voor diegenen die deze episode nog niet gezien hebben

lannisters zonder geld, jon arryn vermoord door z'n eigen vrouw, wat een mind**** hier :o

dat stukje van littlefinger en sansa in die pass is ook wel interessant,“Know your strengths, use them wisely, and one man can be worth 10,000.”
denk dat littlefinger gewoon een soort van trojan horse is die de Eyrie van binnenin gaat veroveren en daarna met Sansa gaat trouwen om zo ook over het noorden te kunnen rulen

seal-soon-meme.jpg

Dat de Lannisters geen geld hadden werd toch al duidelijk toen Tyrion master of Coin werd?
Wat Littlefinger betreft heb je denk ik wel gelijk. Wel een goed gespeeld scene tussen Lysa en Sansa ook.

Volgende episode wordt nice :D

Promo:
[Link niet meer beschikbaar]

Bravos :D

Dat laatste stukje is wel zo duidelijk. Dat wijf gaat echt gewoon die pit invallen en dan gaat Little Vingeraar met Sansa trouwen...

ps: Wel jammer dat die kleine dit keer niet aan die tit aan het likken was :P Geniaal stukje was dat elke keer :D

Ben ik trouwens de enige die die acteur die Bran speelt maar niks vindt? Hij is zo verandert sinds eerdere seizoenen.

Ik vind hem wel goed gecast hoor. Zie het probleem niet.

Snap niet waarom Sam in eens John vertelt dat Bran ten noorden van de muur is. wtf sam??

Dat de Lannisters geen geld hadden werd toch al duidelijk toen Tyrion master of Coin werd?
Wat Littlefinger betreft heb je denk ik wel gelijk. Wel een goed gespeeld scene tussen Lysa en Sansa ook.

Volgens mij werd Tyrion alleen duidelijk dat de Iron Throne diep in de schulden zat bij de Iron Bank. Niet dat de Lannisters blut waren. Maar kan me vergissen.

Ik vind hem wel goed gecast hoor. Zie het probleem niet.

Snap niet waarom Sam in eens John vertelt dat Bran ten noorden van de muur is. wtf sam??

Volgens mij werd Tyrion alleen duidelijk dat de Iron Throne diep in de schulden zat bij de Iron Bank. Niet dat de Lannisters blut waren. Maar kan me vergissen.

Hun mijnen zijn wel leeg en dat wordt er indirect wel mee bedoeld.

Dat is wat Tywin zei idd. Maar de Lannisters en de Crown zijn twee verschillende dingen. Dus dat de Lannisters blut zouden zijn is nieuwe informatie.

Ik zat er echt srs zo bij toen Tywin zei dat ze blut zijn.
6fe.jpg

Zat ook echt al een tijd te wachten tot hodor eens even goed los zou gaan met z'n 2m50 en 200kg.

Terug
Naar boven