MuscleMeat

Game of Thrones (TV Serie)

idd hij is echt beast, is dit trouwens een gelekte foto van toekomende episodes of is hij al in GOT voorgekomen?

ustv-gregor-clegane-game-of-thrones-still.jpg

Oude acteur

Wauw deze aflevering was wel heeel saai...

Op zich wel aardige informatie, onthullingen en ontwikkelingen, maar voor de rest niet heel spannend inderdaad..

S04E05, matige aflevering. Er moet teveel verteld worden in een uurtje waardoor het extreem traag gaat
Ik had een groter en spannender verhaal verwacht tussen Bran Stark en die ene gassie die Jamie Lannisters hand had afgehakt. Gelukkig was Hodor weer de held :D

Volgens mij letten jullie echt te slecht op. ****ing belangrijke ontdekking deze ep

Snap ook oprecht niet waarom ze het erin hebben gedaan dat Bran daar gevangen genomen wordt. Het komt niet in de boeken voor, voegt werkelijk niets, maar dan ook echt helemaal niets toe aan het verhaal en neemt screen time weg van andere interessantere zaken.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Wat een zwakke aflevering weeral. Who gives a shit dat Littlefinger achter de moord op Jon Arryn zat.
Zoveel scenes die louter dienen als opvulling. Het gaat totaal niet vooruit.
Bran loopt weer weg van z'n broer, Cersei bezorgt haar dochter een bootje, Sansa bekent maagd te zijn, Die andere dochter danst wat in het rond & het hulpje van de dwerg mag dan toch slaafje spelen bij dat amazonewijf.

Nog even en de reeks komt op het niveau 'thuis' of 'sturm der liebe'...

Ik vond het (weer) een goeie episode, het verhaal gaat traag vooruit omdat het veel personages en een ingewikkeld verhaal heeft. Je zou het stilaan moeten doorhebben na 4 seizoenen dat het geen hersenloos hack n slash serie is.

Best goede aflevering!
Hodor!!!! :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.453
Ik krijg hier een slappe kwast van jongens.

Hopelijk gaat het tempo wat omhoog komende afleveringen.

Geen zorgen. Er gaan nog zat mensen dood.

Vind wel een beetje de spanning missen die in boek op dit moment continue aanwezig is.

Ik vond het (weer) een goeie episode, het verhaal gaat traag vooruit omdat het veel personages en een ingewikkeld verhaal heeft. Je zou het stilaan moeten doorhebben na 4 seizoenen dat het geen hersenloos hack n slash serie is.

+1 Het is geen walking dead, er zit behoorlijk wat diepgang in en dat moet worden uitgewerkt en uitgelegd.

Moest wel lachen toen Baelish die ginger hard aan het krikken was, die Littlefinger toch.. :roflol:

begin t best vervelend te vinden om elke keer een week te moeten wachten, dit is meer een 'graphic novel' serie die je aan een stuk door moet kijken.
Denk dat ik na deze week weer ga stoppen en wachten tot alle afleveringen uit zijn.

ik begin om de duur de draad kwijt te zijn, kan iemand me helpen met onderstaande vraag:

S04E05

wie is die dochter van cersei? heeft cersei nu ook al met die kerel van dorne een kind?

ik begin om de duur de draad kwijt te zijn, kan iemand me helpen met onderstaande vraag:

S04E05

wie is die dochter van cersei? heeft cersei nu ook al met die kerel van dorne een kind?

nee man, tyrion had toch in seizoen 3 als wraak op cersei haar dochter (jaime is de vader) uitgehuwelijkt met iemand van dorne (hadden haar toen toch op die boot gezet)

nee man, tyrion had toch in seizoen 3 als wraak op cersei haar dochter (jaime is de vader) uitgehuwelijkt met iemand van dorne (hadden haar toen toch op die boot gezet)

oh juist myrcella ofziets! was volgens mij eerder nog seizoen 2 want al tijdje geleden dat ik daar nog iets van gezien heb. thnx :)

Terug
Naar boven