Fitness Seller

Game of Thrones (TV Serie)

goed einde weer, was wel te verwachten

Aardige scene met de dwerg & die 'bi' prins.

epische epi

Las ergens dat de troon uit de serie naar Ljouwert komt. Is dat iets bijzonders voor de kijkers?

Balen, twee weken wachten tot de volgende aflevering.

Beter tyfen ze dat k*tjong ook door dat gat, zal 'm leren :)

maar gaylord baelish had toch eddard verdoet? wat gaat die sansa nou weer lief doen dan

En ze heeft ook niet heel veel keus meer he

Beetje jammer van de nieuwe acteur van The Mountain, hij hoort ouder te zijn/lijken dan the hound maar heeft een babyface. Baard helpt hem niet ervanaf te komen helaas.

gdvr wat is lord baelish toch een baas.

Hij is gewoon de vegeta van game of thrones.

evil genius.

Zou hij sansa nu gaan trouwen?

Beetje jammer van de nieuwe acteur van The Mountain, hij hoort ouder te zijn/lijken dan the hound maar heeft een babyface. Baard helpt hem niet ervanaf te komen helaas.

Ik begrijp ook niet waarom ze niet dezelfde acteur hebben gebruikt. Het duurde bij mij even voordat ik begreep dat het The Mountain was.

Eindelijk zien we Thor in actie, maar hij lijkt niet op de oudere broer inderdaad;)

Oberyn is blijkbaar ook veel ouder dan Tyrion wat duidelijk niet zo is, beetje jammer zulke dingen.

Dat vond ik ook een beetje raar stukje idd....
Dat gevecht gaat wel epic worden denk ik :D

2 weken wachten helaas. Uitkomst is opzich voorspelbaar al weet je het met GoT natuurlijk nooit dus wordt sowieso een spannende aflevering. En dan zijn we al bijna aan het einde, aangezien de 10e aflevering iedere keer wordt gebruikt om alle verhaallijnen af te ronden.

2 weken wachten helaas. Uitkomst is opzich voorspelbaar al weet je het met GoT natuurlijk nooit dus wordt sowieso een spannende aflevering. En dan zijn we al bijna aan het einde, aangezien de 10e aflevering iedere keer wordt gebruikt om alle verhaallijnen af te ronden.

Yep jammer dat we iedere keer weer een jaar moeten wachten op 10 nieuwe afleveringen....:o

Ik verwacht ook dat het een zeer bijzondere aflevering gaat worden, er zal toch wel iets goed gemaakt worden voor die extra week wachten?

Terug
Naar boven