djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
En sowieso natty
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En sowieso natty

eikel, post zoiets in een spoiler met de vermelding dat het een spoiler is voor de volgende episode![]()
eikel, post zoiets in een spoiler met de vermelding dat het een spoiler is voor de volgende episode![]()

Waarschuwingen zat gehad in een verhaal van 200 zinnen, jij kiest ervoor om door te lezen![]()

epic aflevering, krijg wel elke keer zin om dat kind van the eyrie een mep te geven als ik hem zie, serieus... acteert ie goed.
die man van dorne is ook zo'n held eigenlijk, maar vond het wel grappig toen ze bezig waren over het feit dat hij tyrion als kind had gezien. dat betekent dat hij dan toch minstens 15jaar ofzo was toen en aangezien tyrion nu ongeveer een 40'er is in de serie, moet die kerel nu 55+ zijn.
en ik had ook pas laat door dat die gespierde reus de nieuwe mountain was![]()
zeker gezien hij haar zo'n 5x h**r genoemd heeft
als baby, en de manier waarop hij het verhaal vertelde gaf de indruk van kinderlijke verwondering en goedgelovigheid, dus ik gok dat obyron zo'n 5-8 jaar ouder moet zijn dan tyrion.
Daenerys is ook pas 13 in het begin van de boeken. John Snow 14. En er is max 2 jaar voorbij gegaan.

Volgens de A Song of Ice and Fire wiki is Oberyn geboren in 258 AC, en Tyrion in 274. Toch 16 jaar verschil dus.
scheiding doen ze volgens mij niet aan in got, en tyrion gaat t wss overleven![]()

waarom releasen ze die episode dan niet 1 dag na Memorial Day........
waarom releasen ze de rest vh seizoen dan niet vanavond........