MuscleMeat

Gamen op pc

8gig ram erbij is ook niet nuttig hij heeft al 4 gig, 12 gig ram gebruik je never nooit.

• Topic Starter Topic Starter
Maar wordt die 4gb niet door die 8gb vervangen?

De 8 GB vervangt de 4 inderdaad. Je hebt nu DDR2 RAM wat niet compatible is met DDR3.

Edit: RAM is spotgoedkoop trouwens, dus daar zou ik niet te weinig van nemen.

In principe zou ik dus tegen juli/augustus een upgrade kit moeten zoeken met een compitabele videokaart van goede kwaliteit en evt. een nieuwe voeding?

diablo 3, fifa 2013 en wow vraagt toch zoveel niet, zou ik eerst met je huidige systeem uit proberen voordat je aan vervangen begint. Anders is het nogal zonde van je geld.

diablo 3, fifa 2013 en wow vraagt toch zoveel niet, zou ik eerst met je huidige systeem uit proberen voordat je aan vervangen begint. Anders is het nogal zonde van je geld.

Ik kan ook bv WoW spelen, maar ik kwam op low quality op max 30 fps in raids en wil gewoon ultra op 30 fps average spelen. Als ik game wil ik het goed doen en ervan kunnen genieten.

In principe zou ik dus tegen juli/augustus een upgrade kit moeten zoeken met een compitabele videokaart van goede kwaliteit en evt. een nieuwe voeding?
Jep.

Over WoW: WoW heeft een prehistorische engine die erg processorafhankelijk is en relatief weinig baat heeft bij een snelle videokaart. Dat even ter info om te voorkomen dat je een hoop geld steekt in een videokaart en teleurgesteld wordt :P

Diablo 3 wordt ook door Blizzard gemaakt, maar ik weet niet of de engine daarvan net zo slecht is. Ik kan zo snel geen goede benchmarks vinden, alleen één waarvan ze drie verschillende systemen hebben getest, maar daar heb je niet zoveel aan omdat daar de processors niet gelijk zijn.

Ik heb de zelfde kaart en ik ben er echt super tevreden mee!

Jep.

Over WoW: WoW heeft een prehistorische engine die erg processorafhankelijk is en relatief weinig baat heeft bij een snelle videokaart. Dat even ter info om te voorkomen dat je een hoop geld steekt in een videokaart en teleurgesteld wordt :P

Diablo 3 wordt ook door Blizzard gemaakt, maar ik weet niet of de engine daarvan net zo slecht is. Ik kan zo snel geen goede benchmarks vinden, alleen één waarvan ze drie verschillende systemen hebben getest, maar daar heb je niet zoveel aan omdat daar de processors niet gelijk zijn.

Dan zou een nieuw MB, CPU dus misschien volstaan als deze compitabel zijn met de videokaart. Zou wel mooi zijn.

Dan zou een nieuw MB, CPU dus misschien volstaan als deze compitabel zijn met de videokaart. Zou wel mooi zijn.
Misschien wel ja. Ik denk dat een 9800 GT een beetje krap wordt voor Diablo 3 op high, maar je kunt het altijd proberen en dan alsnog je videokaart upgraden als het niet werkt.

Misschien wel ja. Ik denk dat een 9800 GT een beetje krap wordt voor Diablo 3 op high, maar je kunt het altijd proberen en dan alsnog je videokaart upgraden als het niet werkt.

Lijkt me een goed idee. Kans is groot dat ik casual WoW oppak met wat vrienden voor als ik me verveel. Dan volstaat de videokaart wel, maar dan zal ik een nieuw MB en CPU tegen die tijd uitzoeken.

Neem zeker een zwaare videokaart zoals 580 die zijn in prijs gezakt nu lancering 680 achter de rug.
Ik zou in jouw geval mijn cpu houden , geen idee welk type moderbord je hebt maar indien mogelijk 4gig swappen naar 8gig dual channel.
Wat je waarschijnlijk nog moet vernieuwen is je voeding.
Een 2dehands 580 heb je al voor 300€ met wat geluk 250€.

i7 860 2x GTX560Ti frz (MSI) kopen ? :D
4gig mushkin geheugen 8gig nodig....

Het gaat om WoW toch ?? zal ik het is op mijn i7 2600K + GTX580 (16gig geheugen corsair) proberen ?

Zo mijn Epenis is geshowed :p

O wacht is zeker weer is geen "demo" van ?!
de laatste tijd is een demo echt teveel gevraagd :o

Laatst bewerkt:
i7 860 2x GTX560Ti frz (MSI) kopen ? :D
4gig mushkin geheugen 8gig nodig....

Het gaat om WoW toch ?? zal ik het is op mijn i7 2600K + GTX580 (16gig geheugen corsair) proberen ?

Zo mijn Epenis is geshowed :p

O wacht is zeker weer is geen "demo" van ?!
de laatste tijd is een demo echt teveel gevraagd :o

Nice

Ik zal eens testen op 2600k @ 5k op water + 580GTX SLI.

:devil:

Terug
Naar boven