MuscleMeat

Gas en elektriciteit fors duurder,met 20% omhoog !!

Moet ik mijn medisch dosier nog posten
Om te overtuigen ??? zielig als dat zou moeten

de olie prijzen stijgen gas en electriciteit stijgen mee, vraag me niet waarom?
nu zijn de olie prijzen sterk gedaald, gaan de gas en electriciteits prijzen nog is omhoog?
vuile lingse rakkers :mad:

de olie prijzen stijgen gas en electriciteit stijgen mee, vraag me niet waarom?
nu zijn de olie prijzen sterk gedaald, gaan de gas en electriciteits prijzen nog is omhoog?
vuile lingse rakkers :mad:

die uitleg is al 100x voorbij gekomen he :P heeft te maken met de vaststelling van de prijzen die anders zijn bij gas en olie.

euh...is dat niet gewoon een kwestie van hoge eisen stellen?
Is dat niet een kwestie van zwaar add hebben en depressies en alles wat er bij hoord ??

Ik heb deze problemen vanaf mijn 5e levens jaar ofzo
En dat iedereen nu zecht dat ik al het werk kan doen is natuurlijk
respectloze bullshit want ik werk er keihard voor.

Jonge ken jij mijn geesten toestand enkele tijden trug
Meneer hangt de psygchiater uit. Ik ik jou vertel wat ik heb moeten door staan piep jij wel ander imo. En ik werk flapdrol

so ****ing what?
ken jij mijn situatie?
heb zelf ADHD, en ik kom ook goed uit de voeten kerel, je moet er mee om leren gaan, en niet overal tegen aan trappen van ik kan het niet.
zet het om in positieve energie.
ik gebruik geen medicijnen niks.
wat jij moet doen is:

BALLEN TONEN MET JE LUIE fl**ker!!!!!

Ojah. Ik heb een afkeuring van 80%
Ik kan alleen werk doen wat mij intesseerd anders ga ik er aan onder door.

En denk je dat dat bij andere mensen niet van toepassing is dan?
Als ik in een fabriek worstjes moet tellen word ik zelf ook een worstje hoor.
Stop ermee jezelf in die slachtofferrol te plaatsen, je gelooft alles wat je zegt.

die uitleg is al 100x voorbij gekomen he :P heeft te maken met de vaststelling van de prijzen die anders zijn bij gas en olie.

bedoelde gewoon dat die vaststellingen bullshit zijn

de appelen zijn duurder laten we de prijs van de peren ook even verhogen

En denk je dat dat bij andere mensen niet van toepassing is dan?
Als ik in een fabriek worstjes moet tellen word ik zelf ook een worstje hoor.
Stop ermee jezelf in die slachtofferrol te plaatsen, je gelooft alles wat je zegt.
Omg wat ben jij een respectloze hufter
Godverde t*ring domme Weet je wel hoe zwaar hik het heb gehad.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb geen idee voor hoeveel procent die anderen zijn afgekeurd, zo goed contact heb ik er nu ook weer niet mee. Wel weet ik dat ze stuk voor stuk allemaal kunnen werken, en voor deze uitkering hebben gekozen omdat ze niet willen werken.

Ook veel mensen die vanwege deze reden in de uitkering zitten, of zich hebben laten afkeuren. (is niet zo heel moeilijk volgens mij, om je te laten afkeuren)

En je kunt alleen werk dan waarvoor je interesse hebt ? Daar geloof ik weinig van. Je hebt alleen de psychiater/psycholoog voor de gek weten te houden ;)

(en denk je dat je toekomstige baan alleen maar leuk/interessant is ? Sukkel.)

so ****ing what?
ken jij mijn situatie?
heb zelf ADHD, en ik kom ook goed uit de voeten kerel, je moet er mee om leren gaan, en niet overal tegen aan trappen van ik kan het niet.
zet het om in positieve energie.
ik gebruik geen medicijnen niks.
wat jij moet doen is:

BALLEN TONEN MET JE LUIE fl**ker!!!!!

Ik ben niet lui man.
Jij hebt het blijkbaar niet zo zwaar als mij man potverdomme
Ik wou dat ik kon doen wat jij nu zegt

Ik heb geen idee voor hoeveel procent die anderen zijn afgekeurd, zo goed contact heb ik er nu ook weer niet mee. Wel weet ik dat ze stuk voor stuk allemaal kunnen werken, en voor deze uitkering hebben gekozen omdat ze niet willen werken.

Ook veel mensen die vanwege deze reden in de uitkering zitten, of zich hebben laten afkeuren. (is niet zo heel moeilijk volgens mij, om je te laten afkeuren)

En je kunt alleen werk dan waarvoor je interesse hebt ? Daar geloof ik weinig van. Je hebt alleen de psychiater/psycholoog voor de gek weten te houden ;)

(en denk je dat je toekomstige baan alleen maar leuk/interessant is ? Sukkel.)

jij snapt het niet.
Tuurliojk kan ik werken. Maar er zit een MAAR bij wat ijij blijkbaar niet snapt.
IK heb bepaalde beperkingen waar rekening mee gehouden moet worden.
Ik pik dit niet van jullie want ik strijd er hard voor om normaal te kunnen zijn als anderen

In zit bij het maatjes project. Ik laat ouderen de deur uit.
En zorg ervoor dat die ouderen juist wat te doen hebben zoals
boodschappen doen, eten koken, een spelletje spelen,
een wandeling maken.

Dit doe ik allemaal vrijgwillig

Helaas krijg ik niet het geld van jou'n belasting.
Wajong is heel iets anders dan een uitkering

Ok, dat je vrijwilligerswerk doet is een pluspunt.

Maar van welk geld wordt de Wajong betaald denk je, groeit dat aan een boom ofzo? Waar komt dat geld precies vandaan? Niet van de maatschappij die jij zo verafschuwt?

Ja dat heb ik nou ook, net als het grootste deel van de wereldbevolking. Helaas is werk nou eenmaal niet altijd even leuk, maar de meeste mensen zetten dan gelukkig gewoon door, want als iedereen jouw mentaliteit had zou de wereld instorten en zouden we met z'n allen van honger, kou en ziekte omkomen. Want aardappels poten, warme huizen bouwen en ziektes bestrijden is behoorlijk klotewerk.

Omg wat ben jij een respectloze hufter
Godverde t*ring domme Weet je wel hoe zwaar hik het heb gehad.

Weet je wat? Jij bent een dikke egoïst. Het kan best zijn dat je het moeilijk hebt, en dat kan ik ook best aannemen. Maar je bent bijlange niet de enige hoor makker, echt niet.

maak je er toch een end aan?
scheeld ons weer geld.
niemand mist je joh, doe je ook nog eens wat goed!

Nu ook weer niet overdrijven ouwe

Terug
Naar boven