Fitness Seller

Nieuws Gast aan tafel, maar dan niet van links

Dat Bosma van deze jaren 90 kinderprogramma's, die je al lang niet meer bij toeval tegenkomt op de publieke zenders in de vroegte maar naar moet worden gezocht, goed op de hoogte is is best opvallend.

Pedofielen kom je overigens vaker tegen daar waar je denkt dat ze juist niet zitten. Bosma's gelaat is overigens best typisch in dat opzicht.

Laatst bewerkt:
Dat Bosma van deze jaren 90 kinderprogramma's, die je al lang niet meer bij toeval tegenkomt op de publieke zenders in de vroegte maar naar moet worden gezocht, goed op de hoogte is is best opvallend.

Pedofielen kom je overigens vaker tegen daar waar je denkt dat ze juist niet zitten. Bosma's gelaat is overigens best typisch in dat opzicht.

jaren 90 programma's? Kijk is een keer op Nederland 3 Spangas. Heel leuke serie eerst, nu zo erg verpest. De allochtonen in die serie worden als helden behandeld en krijgen de beste rollen, in de trant van optreder tegen geweld, diefstal etc. Gewoon een flinke multiculti propaganda die geen goed beeld van de werkelijkheid schetst. Ok, ik overdrijf misschien maar de tekenen zijn overduidelijk. Je hoeft niet elke allochtoon crimineel te laten spelen maar je hoeft ook niet elke allochtoon opeens een heilige dominee te laten worden.

jaren 90 programma's? Kijk is een keer op Nederland 3 Spangas. Heel leuke serie eerst, nu zo erg verpest. De allochtonen in die serie worden als helden behandeld en krijgen de beste rollen, in de trant van optreder tegen geweld, diefstal etc. Gewoon een flinke multiculti propaganda die geen goed beeld van de werkelijkheid schetst. Ok, ik overdrijf misschien maar de tekenen zijn overduidelijk. Je hoeft niet elke allochtoon crimineel te laten spelen maar je hoeft ook niet elke allochtoon opeens een heilige dominee te laten worden.

Kinderprogramma's: multiculti propaganda, DAT is het! Natuurlijk kun je beter de werkelijkheid weergeven zoals die is: namelijk de allochtonen zoveel mogelijk rollen als criminelen geven en de heldenrollen overlaten aan de blanke Nederlanders, toch "HardcoreNL"? Ga ik nu weer karma van je krijgen met lappen tekst eraan vastgeplakt of ga je dit keer gewoon inhoudelijk reageren? Kusjes.

"Criminaliteitscijfers zijn om te huilen", en dan vervolgens niet met die cijfers komen. Typisch. Die jongen heeft gewoon iemand nodig die hem therapeutisch met de vlakke hand op de wang slaat en hem drie maal daags toeschreeuwt: stop met de prietpraterij!

Je gaat toch niet beweren dat onze Marokkaanse vrienden niet wat vaak met de politie in aanraking komen Klaas?

Je gaat toch niet beweren dat onze Marokkaanse vrienden niet wat vaak met de politie in aanraking komen Klaas?

Het ging hier uberhaupt niet over Marokkanen en wat voor aandeel ze in de criminaliteit vormen. Het ging hier over het toenemen of afnemen van de totale criminaliteit. Waarom je de Marokkanen er persé bij moet halen is mij een raadsel. Klaas heeft hier niets over gezegd.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Het ging hier uberhaupt niet over Marokkanen en wat voor aandeel ze in de criminaliteit vormen. Het ging hier over het toenemen of afnemen van de totale criminaliteit. Waarom je de Marokkanen er persé bij moet halen is mij een raadsel. Klaas heeft hier niets over gezegd.

Alleen Marokkanen zijn crimineel, begrijp dat dan!

Hardcore zegt dat de "cijfers er niet om liegen", hij doelt daarmee op de criminaliteit, werkeloosheid, etc. mogen we aannemen. Klaas antwoord daarop dat hij met cijfers moet komen. Ik geef enkel een klein voorbeeldje.

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

Alleen Marokkanen zijn crimineel, begrijp dat dan!

Waarschijnlijk zijn ze er gewoon minder goed in en worden ze 5x zo vaak betrapt :)

Maar ik zit volgens mij niet echt helemaal in lijn met dit topic, waar hebben we het over? :D

Hardcore zegt dat de "cijfers er niet om liegen", hij doelt daarmee op de criminaliteit, werkeloosheid, etc. mogen we aannemen. Klaas antwoord daarop dat hij met cijfers moet komen. Ik geef enkel een klein voorbeeldje.

1. HardcoreNL heeft geen hint richting Marokkanen gegeven. 2. Jouw voorbeeld zijn geen cijfers, of wel dan? Het is ook zo makkelijk. Criminaliteit -> Marokkanen!! Waarom Marokkanen? "Ja het is toch gewoon duidelijk dat.... Je kan toch niet ontkennen dat...." Etc etc. En nu betrek je er ook nog werkloosheid bij, sorry maar ik volg je totaal niet.

Marokkanen zijn oververtegenwoordigd als het gaat om aanraking met justitie ja, zo'n grofweg 15% van de 18 tot 24 jarige Marokkanen (voornamelijk mannen) tegenover 7% autochtonen zo even uit mijn hoofd. Dat dit een probleem is lijkt me logisch maar dat geeft ook aan dat een overgroot deel geen crimineel gedrag vertoont, daarbij koppelt de 'PVV intellectueel Bosma' dit probleem ook nog eens aan het fabeltje van de Islamisering, die enclaves waar hij over spreekt en waar dit soort cijfers pieken zijn gebieden waar De Islam reeds zou hebben toegeslagen. Laat het nu zo zijn dat juist die lui helemaal niet meer in de moskee komen. Er is sprake van een integratie probleem, er is sprake van een sociaal/cultureel probleem, een probleem van opvoeding wellicht of zelfs een combinatie van al dat soort factoren, maar met religie of een kwaadaardige ideologie heeft dit helemaal niets van doen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Vergeet Kinderen voor Kinderen niet, Claus. Dat wordt sinds 1993 al gedomineerd door radicale moslims, een grove schande!

Ja, naast het feit dat ik de Islam een achterlijke godsdienst vind, zowaar nog achterlijker dan de meeste anderen, snap ik ook niet dat de PVV altijd over die godsdienst begint te zeveren.

Ik geloof ook niet echt dat die jongens allemaal zo gelovig zijn en ze daarom zo baldadig zijn.

En de cijfers, mja, 59 op de 1000 mocro's is verdacht, 12 op de 1000 nl'ers. Das toch 5x zo veel. Best flink.

Alle mocro's zijn verdacht, Rob.

Alle mocro's zijn verdacht, Rob.

En terecht, iets met vooroordelen en bevestigen. eigenlijk tegen mn principe in deze maar speciaal voor de toontjes hier een bronvermelding:

Schokkende cijfers criminaliteit Marokkanen Rotterdam
donderdag 4 juni 2009 07:46

Bijna 55 procent van de Marokkaanse mannen in de leeftijd van 18 tot 24 jaar in Rotterdam komt in aanraking met de politie. Van de autochtonen is dat 18,4 procent.

Door nieuwe rekenmethode zijn criminaliteitscijfers veel beroerder
Dat meldt de Volkskrant op basis van berekeningen door hoogleraar criminologie Frank Bovenkerk, die de cijfers schrikbarend noemt.

Verkeerd berekend
Voor Antilliaanse en Surinaamse Rotterdammers in dezelfde leeftijdscategorie geldt dat voor 40 procent, voor autochtonen voor 18,4 procent.

Tot nu toe werd de koppeling tussen criminaliteit en migrantengroepen op een standaard manier gemeten. ‘Dan lijken de cijfers wel mee te vallen,’ aldus Bovenkerk.

Volgens de criminoloog wordt misdaad al jaren verkeerd berekend, zo schrijft de Volkskrant.

Beroerd
Het komt er op neer dat in die cijfers criminelen die in 2006 een misdaad pleegden het jaar erop niet meer in de cijfers terugkeerden.

Bovenkerk: ‘De normale cijfers vertellen niet hoe beroerd een specifieke groep ervoor staat. De meeste criminaliteit wordt gepleegd door jongens van 12 tot 24 jaar: hoeveel daarvan komen over de hele periode gemeten, voor serieuze feiten met politie en justitie in aanraking? Of: welk percentage heeft bij het bereiken van de 24-jarige leeftijd een strafblad?’

Etniciteit
Er is geen wettelijke basis voor het registreren van de etnische achtergrond van een individuele verdachte. ‘Rotterdam, en dat is revolutionair, doet dat wel’, zegt Bovenkerk.

Sinds 2002 koppelt Rotterdam alle gegevens van onder andere politie, jeugdzorg en consultatiebureaus aan individuen van wie de etniciteit bekend is.

Uit de berekening van Bovenkerk blijkt nu dat 90 procent van de jongens met een Marokkaanse achtergrond recidiveert, tegenover 60 procent van de autochtonen. Hij verwacht dat de Rotterdamse cijfers ook gelden in andere steden. ‘Daar horen we dezelfde geluiden.’

Bron: Elsevier 4-juni 2009

Laatst bewerkt:

Ik hoop niet dat je ooit kinderen krijgt...:o

"Bijna 55 procent van de Marokkaanse mannen in de leeftijd van 18 tot 24 jaar in Rotterdam komt in aanraking met de politie. Van de autochtonen is dat 18,4 procent."

Dus dit is een rede om ALLE Marokkanen als verdacht te zien voor jou? Okay! Zullen degenen die niks geks doen erg blij mee zijn. Heel erg eerlijk ook. Je vooroordelen worden alleen maar bevestigd omdat je uit blaadjes als de Elsevier dit soort dingen haalt, terwijl je waarschijnlijk zelf geen Marokkaan kent.

Marokkanen zijn oververtegenwoordigd als het gaat om aanraking met justitie ja, zo'n grofweg 15% van de 18 tot 24 jarige Marokkanen (voornamelijk mannen) tegenover 7% autochtonen zo even uit mijn hoofd. Dat dit een probleem is lijkt me logisch maar dat geeft ook aan dat een overgroot deel geen crimineel gedrag vertoont, daarbij koppelt de 'PVV intellectueel Bosma' dit probleem ook nog eens aan het fabeltje van de Islamisering, die enclaves waar hij over spreekt en waar dit soort cijfers pieken zijn gebieden waar De Islam reeds zou hebben toegeslagen. Laat het nu zo zijn dat juist die lui helemaal niet meer in de moskee komen. Er is sprake van een integratie probleem, er is sprake van een sociaal/cultureel probleem, een probleem van opvoeding wellicht of zelfs een combinatie van al dat soort factoren, maar met religie of een kwaadaardige ideologie heeft dit helemaal niets van doen.

Dank u

"Bijna 55 procent van de Marokkaanse mannen in de leeftijd van 18 tot 24 jaar in Rotterdam komt in aanraking met de politie. Van de autochtonen is dat 18,4 procent."

Dus dit is een rede om ALLE Marokkanen als verdacht te zien voor jou? Okay! Zullen degenen die niks geks doen erg blij mee zijn. Heel erg eerlijk ook. Je vooroordelen worden alleen maar bevestigd omdat je uit blaadjes als de Elsevier dit soort dingen haalt, terwijl je waarschijnlijk zelf geen Marokkaan kent.

Als je meedoet met een gokspel en je krijgt de vraag wie is crimineel heb je meer winkans bij de marokkaan.
Tevens is het natuurlijk zo dat als je een groepje tegenkomt de kans op criminelen in dat groepje extreem hoog is. Zo gek is dat niet hoor.

Laatst bewerkt:

Nee, heb alleen Turkse mensen in de buurt en daar zijn de problemen gelukkig veel kleiner mee.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven