Over 5 jaar kijk ik beschamend terug omdat het mij niet is gelukt de staat der Nederlanden te behoeden voor dit soort dingen. Maar ik heb het allang door. Het is niet de turk, de marokkaan, de weet ik veel. Het zijn je eigen autochtonen die Nederland aan het verpesten zijn, de gedogers, de slappelingen. Daar zit het probleem nog erger dan bij de niet westerse allochtonen die op zoek zijn naar een beter bestaan. Ik voel me verraden, in de steek gelaten, opgelicht. De keiharde realiteit maakt de tranen in mijn ogen.
:-) Dit klopt meer dan je denkt...alleen moet je nog even jouw denkrichting 180 graden draaien. Het zijn inderdaad de autochtonen die dit land grondig verpesten...op dit moment zitten er 24 van in de kamer en lopen er zo'n 1,5 miljoen los rond in Nederland.
Het is het soort autochtonen dat denkt dat je middels repressie, bezuinigingen op cultuur, discriminatie en het demoniseren van delen van de bevolking en het tolereren van geweldplegers, alcoholisten, ontuchtplegers, bedreigers en bedriegers in de politiek het land beter maakt.
Het soort autochtonen dat denkt dat je door polarisering en dwangmatige assimilatie de samenleving kan verbeteren.
Hetzelfde soort autochtonen dat alleen maar intelligent kunnen overkomen als ze niet geconfronteerd worden met mensen die dat ook echt zijn...en waarvan de argumenten alleen maar tot hun recht komen op het moment dat ze zelf de totale regie kunnen voeren en sterkere debat partners belemmeren deel te nemen aan de discussie....simpelweg omdat hun argumenten geen seconde overeind blijven en omdat de feitelijke juistheid ervan compleet ontbreken.
Het soort autochtonen dat schijt in hun broek als "hun" cultuur geconfronteerd wordt met een andere cultuur die ze niet of nauwelijks begrijpen...simpelweg omdat ze zo onzeker zijn dat "hun" cultuur niet sterk genoeg is om de superioriteit ervan uit zich zelf te bewijzen...en ondertussen die zo verheerlijkte cultuur op alle mogelijke manieren proberen te ondermijnen middels bezuinigingen...
Slappelingen die niet begrijpen en niet durven in te zien dat cultuur, maatschappij en samenleving geen statische begrippen zijn en te laf zijn om veranderingen ervan in goede banen te leiden op een fatsoenlijke manier.

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------
Het antwoord van P&W in deze kwestie..
http://pauwenwitteman.vara.nl/Fragment-detail.1548.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=19043&tx_ttnews[backPid]=116&cHash=418123f5a0faa55b9e316fbabf5969ce
Check vanaf 4.50
EDIT: kopier de hele link anders werkt het niet.
De pagina waarnaar u op zoek bent kan helaas niet worden gevonden. Wellicht kunt u via onze
homepage alsnog vinden wat u zoekt. Onze excuses voor het ongemak.