AndroidHealthClinic

Gastric pentadecapeptide BPC-157, heelt alles?

Bezoekers in dit topic

Jammer dat het nog niet gemaakt wordt voor gebruik bij mensen en op voorschrift verkrijgbaar is. Zou voor mijn probleem mss een oplossing kunnen zijn.

Net als TB 500.

Ondertussen al meer mensen met ervaring mzt tb 500 en bpc 157?

Gewoon gebruiken die handel, dit gaat nooit op voorschrift voorgeschreven gaan worden in Nederland. Daarvoor mag je naar Rusland toe reizen ;).
 
zou hgh helpen voor sneller herstel dat ivm me lever? ik weet niet of er nog nieuwe onderzoeken zijn geweest!
Jongen, doe eens normaal en laat die biopsie nemen. Ik heb dat ook twee keren laten doen vroeger. Stelt niets voor en je voelt er niets van. Dit is de enigste manier om echt te zien hoe het met je lever zit. En ga gezond eten zodat die vervetting van je lever ook verdwijnt indien dat al zou zijn.
 
Er zijn kleine verschillen in de galzuursamenstelling bij gebruik, maar maakt geen verschil voor herstel/bescherming lever. Moeilijk om vast te stellen dat je een leverontsteking hebt via bloedonderzoek alleen.. Je waardes zijn niet verontrustend en ik zie geen reden waarom je iets moet nemen. Geen geelzucht, krampen zij, witte ontlasting, minder honger, futloosheid, enz..

Gewoon geen drugs, drank of orale anabolen (zeker niet in combinatie) en het komt goed. Geen zorgen maken en focussen op trainen en gezonde voeding, komt helemaal goed dan.

Wat extra vitamine C kan zeker geen kwaad en kan je overal bij nemen. Als je toch TUDCA zou doen is ca. 300mg dag voldoende.
Het zal waarschijnlijk niets zijn en een gezonde voeding met weinig vetten en veel groenten zal al wonderen doen maar die biopsie zal je toch uitsluitsel geven want zonder dat je het weet zou er een sluimerende ziekte je lever aan het aantasten zijn.
 
Back
Naar boven