XXL Nutrition

Gastric pentadecapeptide BPC-157, heelt alles?

Bezoekers in dit topic

Jammer dat bcp en tb 500 niet verkrijgbaar zijn op voorschrift ofzo. Ik heb ook last van allerlei dingen waarbij deze mss zouden kunnen helpen.
je hebt goeie ervaring met die middelen?
 
je hebt goeie ervaring met die middelen?
Neen. Heb ze nog niet gebruikt daar ik ze niet via de normale weg kan bekomen.

Mocht dit wel het geval geweest zijn had ik ze wel geprobeerd.
 
ik lees heel veel dingen erover met name positieve dingen! maar mijn geval is weer heel anders! ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. ik heb leverschade opgelopen door de Anabolen turinabol! maar me lever herstelt echt super langzaam en ik las over dat deze peptide ervoor zorgt dat het ontstekingen en regeneratie sneller herstelt! is dat zo? heeft het nut voor mij zoja hoeveel en hoevaak zou ik deze peptide moeten nemen?
 
ik lees heel veel dingen erover met name positieve dingen! maar mijn geval is weer heel anders! ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. ik heb leverschade opgelopen door de Anabolen turinabol! maar me lever herstelt echt super langzaam en ik las over dat deze peptide ervoor zorgt dat het ontstekingen en regeneratie sneller herstelt! is dat zo? heeft het nut voor mij zoja hoeveel en hoevaak zou ik deze peptide moeten nemen?

Of het wat voor je lever gaat doen is niet bekend. Welke leverwaardes wijken af en is dit ook visueel gecheckt?
 
Of het wat voor je lever gaat doen is niet bekend. Welke leverwaardes wijken af en is dit ook visueel gecheckt?
ALat en de asat alat met 119 en de asat met 49 al best een lange tijd en gebruik ook al lange tijd de legale dingen zoals mariadistel etc
 
ALat en de asat alat met 119 en de asat met 49 al best een lange tijd en gebruik ook al lange tijd de legale dingen zoals mariadistel etc

Kan ook door krachttraining zijn die waardes. Bilirubine en gamma-GT checken alsook AF en LDH ter controle. Anders is Phosphatidylcholine is een optie of UDCA of TUDCA als je het kan verkrijgen. Phosphatidylserine (niet choline variant) zou ook al kunnen werken.
 
Alle waardes zijn normaal behalve de alat en de asat daar gaat het om. En ja kracht training maar zo hoog lijkt me sterk



Kan ook door krachttraining zijn die waardes. Bilirubine en gamma-GT checken alsook AF en LDH ter controle. Anders is Phosphatidylcholine is een optie of UDCA of TUDCA als je het kan verkrijgen. Phosphatidylserine (niet choline variant) zou ook al kunnen werken.
 
Dat is niet zo hoog..
 
nee klopt maar is wel vervelend wil zo snel mogelijk weer normale waardes. ben vandaag weer naar de lever arts geweest en hij vertelde mij dat ik een lever ontsteking heb en dat ik iets neem wat mij lever weer prikkelt( waarss vervetting of de xtc vermoed ik zelf) om zodanig te reageren dat mijn waardes omhoog schieten. zou Tudca en de rest van de supplementen nog wel zin hebben?? graag mening en wat ik het best kan doen volgens jou
 
nee klopt maar is wel vervelend wil zo snel mogelijk weer normale waardes. ben vandaag weer naar de lever arts geweest en hij vertelde mij dat ik een lever ontsteking heb en dat ik iets neem wat mij lever weer prikkelt( waarss vervetting of de xtc vermoed ik zelf) om zodanig te reageren dat mijn waardes omhoog schieten. zou Tudca en de rest van de supplementen nog wel zin hebben?? graag mening en wat ik het best kan doen volgens jou

Van UDCA weet ik dat het helpt bij een leverontsteking, TUDCA werkt vrijwel hetzelfde. Hoe heeft je arts vastgesteld dat je een leverontsteking hebt? En ondervind je er ook last van?

Vitamine C en fosfatidylcholone/serine hebben ook een toegevoegde waarde maar als je al TUDCA gaat nemen is alleen vitamine C erbij voldoende (rest overbodig).
 
hoe bedoel je vrijwel? werkt het minder of? hij heeft dat vastgesteld via bloed onderzoek. hij kwam er nu mee om een biopt te nemen, maar kijk daar een beetje op tegen eerlijk gezegd. nee ik ondervind geen last ervan. alleen wel mentale last alles wat ik doe, drink, eet eigenlijk alles wat ik nuttig denk ik erbij na of het niet schadelijk kan zijn. maar krijg als goed is 1 van deze dagen tudca binnen. hoeveel moet ik ervan nemen voor de beste resultaat en idemdito voor vitamine c moet ik dat in combinatie nemen?
 
hoe bedoel je vrijwel? werkt het minder of? hij heeft dat vastgesteld via bloed onderzoek. hij kwam er nu mee om een biopt te nemen, maar kijk daar een beetje op tegen eerlijk gezegd. nee ik ondervind geen last ervan. alleen wel mentale last alles wat ik doe, drink, eet eigenlijk alles wat ik nuttig denk ik erbij na of het niet schadelijk kan zijn. maar krijg als goed is 1 van deze dagen tudca binnen. hoeveel moet ik ervan nemen voor de beste resultaat en idemdito voor vitamine c moet ik dat in combinatie nemen?

Er zijn kleine verschillen in de galzuursamenstelling bij gebruik, maar maakt geen verschil voor herstel/bescherming lever. Moeilijk om vast te stellen dat je een leverontsteking hebt via bloedonderzoek alleen.. Je waardes zijn niet verontrustend en ik zie geen reden waarom je iets moet nemen. Geen geelzucht, krampen zij, witte ontlasting, minder honger, futloosheid, enz..

Gewoon geen drugs, drank of orale anabolen (zeker niet in combinatie) en het komt goed. Geen zorgen maken en focussen op trainen en gezonde voeding, komt helemaal goed dan.

Wat extra vitamine C kan zeker geen kwaad en kan je overal bij nemen. Als je toch TUDCA zou doen is ca. 300mg dag voldoende.
 
ja precies! hoop dat ik op tijd herstel dan, ik ga over minder dan 40 dagen op vakantie namelijk. denk dat ik het maximale erwel uit haal nu. hope dat het voldoende is om te herstellen.
 
Is er inmiddels alweer meer en nieuw interessant onderzoek naar BPC-157 gedaan?
 
zou hgh helpen voor sneller herstel dat ivm me lever? ik weet niet of er nog nieuwe onderzoeken zijn geweest!
 
Is er inmiddels alweer meer en nieuw interessant onderzoek naar BPC-157 gedaan?

Nog niets tegengekomen maar vermoed dat er lopende zijn, hopelijk snel op mensen.
 
zou hgh helpen voor sneller herstel dat ivm me lever? ik weet niet of er nog nieuwe onderzoeken zijn geweest!

Mogelijk, maar betwijfel het. Is meer voor spier, pezen, zenuwen, botten en maag+darm herstel.
 
Cools dien je bpc 157 en / of TB500 nou op aangedane plek lokaal te injecteren, of werken ze systemisch?
 
Jammer dat het nog niet gemaakt wordt voor gebruik bij mensen en op voorschrift verkrijgbaar is. Zou voor mijn probleem mss een oplossing kunnen zijn.

Net als TB 500.

Ondertussen al meer mensen met ervaring mzt tb 500 en bpc 157?
 
Back
Naar boven